Laudius

Leraar

Wendy Boets

Praktische wijncursus

Ervaringen cursus

Over het algemeen ben ik tevreden over de cursus. Ik zoek nu regelmatig ook informatie op via andere bronnen en die bevestigen de inhoud van de cursus. De docent geeft binnen een redelijk termijn respons op mijn taken en/ vragen.

Zohra Mellaerts

Koreaans voor beginners

Ervaringen cursus

De cursus is zeer duidelijk, veel oefeningen.

Eva Bisschop

Creatief schrijven

Ervaringen cursus

Ik vind dit een hele goede cursus. Ik heb er inspiratie door gekregen om verhalen te schrijven. Een kinderdroom die uitkomt. De sterkte van de cursus vind ik dat alle aspecten van schrijven aan bod komen, niet enkel romans, maar ook scripts, artikels, reportages, ... Dat heeft me voor deze cursus doen kiezen tegenover andere aanbieders. Ik vond het de meest complete cursus. Ook de huiswerkopdrachten zijn goed, met interessante feedback.

Ann Broothaerts

Voedingsdeskundige

Ervaringen cursus

de cursus is degelijk, naar de hedendaagse voedingsdriehoek

Evi Danssaert

Dierenverzorging

Duidelijke cursus

An Van Dingenen

Gezondheidscoach

Ervaringen cursus

Ik ben begonnen met het onderdeel gewichtsconsulent en het is best pittige materie. De vraagstelling om zelfkennis te toetsen is an sich wel helder. De casus in het begin van het hoofdstuk niet altijd zozeer.

Katrien De Cupere

Verschillende cursussen

Zeer goed

CVE

Nagelstyling

Ervaringen cursus

Spijtig genoeg houdt de cursus meer in dan oorspronkelijk gedacht en heb ik hierdoor te weinig tijd om deze succesvol af te ronden.
MAAR ik wil toch benadrukken hoe tevreden ik ben over de communicatie (volledig, snel). Alles snel afgehandeld en netjes geannuleerd.

Viviane Janssens

Spaans les

Ervaringen cursus

Staan toch veel fouten in vind ik persoonlijk.

Jenny De Metsenaere

Nagelstyling

Ervaringen cursus

zeer goed omschreven en gemakkelijk te leren