Laudius

8.3/10
Aanmelden
Leraar

Ervaringen cursus

Ik vond het goede leerstof, duidelijk. Ik heb er veel uit geleerd, ook dankzij de oefeningen.

Freddy Cys

Duits voor gevorderden

Ervaringen cursus

Juist wat ik zoek. Verstaanbare uitleg grammatika, actuele teksten, kortom goed opgebouwde cursus

Sabine Eeckhout

Massage

Ervaringen cursus

Tot nu toe ben ik heel tevreden

Sandra Goris

Nagelstyliste

Top studie

Wendy Boets

Praktische wijncursus

Ervaringen cursus

Over het algemeen ben ik tevreden over de cursus. Ik zoek nu regelmatig ook informatie op via andere bronnen en die bevestigen de inhoud van de cursus. De docent geeft binnen een redelijk termijn respons op mijn taken en/ vragen.

Zohra Mellaerts

Koreaans voor beginners

Ervaringen cursus

De cursus is zeer duidelijk, veel oefeningen.

Eva Bisschop

Creatief schrijven

Ervaringen cursus

Ik vind dit een hele goede cursus. Ik heb er inspiratie door gekregen om verhalen te schrijven. Een kinderdroom die uitkomt. De sterkte van de cursus vind ik dat alle aspecten van schrijven aan bod komen, niet enkel romans, maar ook scripts, artikels, reportages, ... Dat heeft me voor deze cursus doen kiezen tegenover andere aanbieders. Ik vond het de meest complete cursus. Ook de huiswerkopdrachten zijn goed, met interessante feedback.

Ann Broothaerts

Voedingsdeskundige

Ervaringen cursus

de cursus is degelijk, naar de hedendaagse voedingsdriehoek