Laudius

Examen
Aanmelden
Leraar

Inge van Gerven

Spaans voor beginners en gevorderde

Ervaringen cursus

heel erg leuk, afwisselend en met veel native speakers/ luister oefeningen

N. De Kedts houtman

Budgetcoach

Tot nu goed

Micha Tirion

Praktijk Diploma Boekhouden

Ervaringen cursus

De cursus voert je duidelijk door alle benodigde lesstof voor het examen Praktijk Diploma Boekhouden. Alleen is de cursus niet altijd duidelijk. Sommige onderdelen worden niet goed uitgelegd. Er... De cursus voert je duidelijk door alle benodigde lesstof voor het examen Praktijk Diploma Boekhouden. Alleen is de cursus niet altijd duidelijk. Sommige onderdelen worden niet goed uitgelegd. Er worden voorbeeld journaalposten gegeven maar de uitleg van hoe en waarom is niet altijd duidelijk. Sommige termen worden pas in latere hoofdstukken uitgelegd en dat schept verwarring. Gedeeltes zijn in telegramstijl geschreven.

Ruud Timmer

Bewindvoerder

Ervaringen cursus

Prima, in eigen tempo. Na insturen huiswerk snel reactie en duidelijke feedback.

Mariëlle ten Berg

Aquarelleren

Ervaringen cursus

Het cursusmateriaal is duidelijk. Mooi uitgevoerd. Wel vind ik het jammer dat er na de week lessen waarin je experimenteert met allerlei technieken tot nu toe, ik ben bij les 10, geen aandacht meer... Het cursusmateriaal is duidelijk. Mooi uitgevoerd. Wel vind ik het jammer dat er na de week lessen waarin je experimenteert met allerlei technieken tot nu toe, ik ben bij les 10, geen aandacht meer voor is. Maar misschien komt dat nog.

Ecem Topac

Bewindvoerder

Ervaringen cursus

Heel duidelijk geschreven lesstof. Interessante onderwerpen.

Grove (Brocante aNNo Vandaag)

Kunst & Antiek

Ervaringen cursus

Leuke leerzame cursus, vriendelijke docent

Erasmus

Duits beginners en gevorderden

corrie

Intrieur styling

goed

Dick

Digitaal rechercheur

Ervaringen cursus

Goed verzorgd en opbouwend.