Laudius

Bewindvoerder
Budgetcoach
Schuldhulpverlening

Ervaringen cursus

Ik volg deze cursussen digitaal
Dat werkt makkelijk en overal te volgen.
Pas na het examen kan ik een goed oordeel geven

Marian

Budgetcoach

Ervaringen cursus

Prima cursus, overzichtelijk ingedeeld en uitgebreide beschrijving. Ik volg deze cursus zonder begeleiding van een docent.

Luc

Bewindvoerder

Ervaringen cursus

Tot nu toe is de ervaring helemaal goed

Zofia Lubecka

Momenteel volg ik Spaans voor beginners A1;
Vorig jaar heb ik ook een cursus Frans voor beginners en Engels voor beginners gevolgd. .

Ervaringen cursus

Ik heb een aangenaam ervaring opgedaan; hoofdzakelijk bij Franse en Engelse lessen te volgen.
In het Spaans gesproken teksten vind ik minder duidelijk. Het is mijn persoonlijke mening.

L. Gielissen

Digitaal Rechercheur

Ervaringen cursus

De cursus is bijzonder aangenaam. De lesstof wordt afgewisseld met zelfstudie opdrachten, filmpjes bekijken, dingen opzoeken of uitproberen en elk hoofdstuk wordt afgesloten met huuswerkopgaven om je kennis en vaardigheden te toetsen.

NN

Frans A2

Ervaringen cursus

Prima opbouw, leuk om te doen.

Cecil Koorn-Dorlas

All round coach

Ervaringen cursus

Cursus is duidelijk, goed te begrijpen en tevens goed verdeeld tussen de diverse facetten. Leuke cursus die je een stukje mindfulness voor jezelf biedt en je tevens verder op weg helpt een goede coach te kunnen worden.

Patricia

Opgeruimd wonen

Ervaringen cursus

Cursusmateriaal ziet er goed uit, het is overzichtelijk ingedeeld

J. van Enk

Duits

Zeer tevreden

J.M.Klitsie

Klassiek Grieks

Ervaringen cursus

De cursus is best pittig, maar laat zich goed volgen door het uitstekende lesmateriaal, inspannend bezig zijn en tegelijkertijd ook ontspannend omdat je jezelf in een rustig tempo lekker kunt verdiepen in deze moeilijke maar prachtige taal. Tevens snuif ik hier een flink stuk Griekse cultuur en geschiedenis bij op middels door mij aangeschafte literatuur als aanvulling op de cursus.