Laudius

Leraar

wilfried ernst

Creatief schrijven

Ervaringen cursus

Het cursusmateriaal is uitstekend, maar ik gebruik het uitsluitend voor zelfstudie.

J. de Bas

Copywriting

Ervaringen cursus

Ik heb een heel positieve ervaring met de cursus Copywriting.
Het cursusmateriaal is uitstekend verzorgd, up-to-date en het is zeer compleet. Alle kanten van het werk worden belicht en op een toegankelijke manier uitgewerkt.
De docent reageert snel en vriendelijk, met inhoudelijk goede feedback.

Bianca Janssen

Allround coach

Ervaringen cursus

Heel erg leuk, duidelijk en overzichtelijk! Lees makkelijk en begrijpelijke woordkeuze!

M. Vegt

Theologie

Prime cursusmateriaal. Duidelijk

Henriëtte van der Vegte

Kinderpsychologie

Ervaringen cursus

Prima cursusmateriaal. Ik heb ervoor gekozen om ook de papieren versie aan te schaffen omdat ik dit prettiger vind werken. Het contact met de docent is prima, na het insturen van het huiswerk soms al binnen een half uur gecontroleerd weer terug!

Dennis John Silva

Auto cursus voor beginners

Ervaringen cursus

Zeer tevreden, het wordt allemaal duidelijk uitgelegd met daarbij plaatjes die duidelijk aangeven wat er in de theorie uitgelegd worden.

Sabine

Duits combicursus beginners en gevorderden

Ervaringen cursus

De lesstof wordt duidelijk en zeer begrijpelijk uitgelegd. De cursus heeft een goede opbouw en al behandelde lesstof wordt regelmatig herhaald. Dit maakt het leren van de Duitse taal erg leuk!

Karolien Compiet | Venefica

Copywriter

Ervaringen cursus

De cursus is duidelijk en overzichtelijk.

F.H.BEUKEMA

Life coach

Ervaringen cursus

kan moeilijk vergelijken omdat het de eerste cursus is, maar heb niet de indruk dat ik iets mis.

Jolanda Uijen-Driessen

Verander management