Laudius

Aanmelden
Leraar

Brittany Schaap

Schuldhulpverlening, net afgerond.
Basis psychologie, bijna mee klaar.

Ervaringen cursus

Fijne cursus en cursusmateriaal.

Rachel

Frans beginners

Ervaringen cursus

Goed beschreven les materiaal, met de daarbij behoren luister cd, die je zo vaak op je ipaid kan afluisteren als je wilt! Wat ik ook fijn vind, is de gebruiksvriendelijkheid van het forum van landius zelf, zeer overzichtelijk, alles makkelijk vindbaar!

Serhat Agacan

Schuldhulpverlening

Ervaringen cursus

Het is heel duidelijk overzicht en geeft ook een samenvatting wat we hebben geleerd. T ziet heel goed uit.

Ellen D'hoedt

Ik volg Art-Director. Art-Director bevat verschillende modules
waarvan ik uiteindelijk één totaal heb afgewerkt met het examen. Het gaat over de module reclame in de praktijk.
De andere...

Ervaringen cursus

De module communicatiemanager was een leerrijke cursus en mooi, verzorgd en gestructureerd. Ook zat bij de cursus een samenvatting. Dit heb ik wel nodig bij het leren van mijn lesstof. Ook ben ik heel erg positief over de tips en feedback die ik kreeg bij de verbetering van huiswerk. De lerares was heel erg vriendelijk.
Ook voor de module copywriting was een heel boeiende en leerrijke cursus. De cursus was mooi, verzorgd en gestructureerd. Bij ieder hoofdstuk zat er een samenvatting. Dit maakt het leren gemakkelijker op. Ook ben ik heel erg positief over de tips en feedback die ik kreeg bij de verbetering van mijn huiswerk. De lerares was heel erg vriendelijk en begripvol.
Ten slotte voor de module van reclame in de praktijk had ik het laat door dat ik hulp mocht vragen bij het leren van mijn module. Want bij deze module stak er geen huiswerken bij. Ik krijg graag feedback en tips maar spontaan vragen naar feedback en tips is voor mij wat moeilijker. Vandaar ik het wat spijtig vond dat er geen huiswerkopdrachten bij stak.
Ik heb aan het examen deel genomen en uiteindelijk ben ik wel geslaagd.

dana Pennings

Eigen catering bedrijf

Ervaringen cursus

tot nu toe heb ik nog niet zoveel gedaan ivm verhuizing en vakantie maar wat ik heb gedaan is me prima bevallen

Laurine

Interieurstyling

Ervaringen cursus

Ben er heel tevreden over, leuke opdrachten, snelle reactie op het huiswerk.

Karin Brouwer

Vwo Duits

Ervaringen cursus

Prima. Helder en leuke en nuttige opdrachten.

Jan Kuiper

Fotografie

Ervaringen cursus

op zich wel goed maar ik mis de aanwijzing voor de juiste instellingen

Natascha van der Meer - Dekker

Voedingscoach

Ervaringen cursus

Ik heb net 1 moduul achter de rug. Er zitten wel wat spelfoutjes in en ook in de zelftoetsen zitten wat fouten in de antwoorden. Dat is jammer. Verder vind ik het erg prettig in elkaar gezet. Niet te veel informatie in één keer en alles goed ingedeeld in onderwerpen.

Nelly Landman

Spaans voor beginners

Ervaringen cursus

Het geheel ziet er perfect uit, reader, cd en lessen op mijn Mac Book.
Lessen inspreken en huiswerk opsturen is een mooie optie. Ik leer weer van de feedback die ik krijg.