Laudius

Leraar

Anja Boer

Kunstgeschiedenis

Ervaringen cursus

Ik vind het weer fijn om met kunstgeschiedenis bezig te zijn. In het verleden heb ik veel kunstgeschiedenis gevolgd en diploma.s gehaald. Aangezien ik door ziekte niet veel meer kan onthouden is dit voor mij de beste cursus om te doen. (Er wordt begonnen met de rotstekeningen)

J. Monderman

Latijn

Ervaringen cursus

Cursus loopt qua opzet langs dezelfde lijnen als eerder gevolgde cursus Duits, hetgeen mij goed bevalt. Altijd vlotte reacties op insturen opgaven.

Henk flier

Kunst en antiek als vervolg op laudiuscursus kunstgeschiedenis.

Ervaringen cursus

De cursussen helder,zeer inspiererend,nood uit tot zelf onderzoeken,maakt enthousiast,en zeer goede begeleiding met opbouwende correctie,s,,ik beleef er heel veel plezier aan!

Bert Schreuders

VCA-b, Indonesisch,Particulier onderzoeker

Ervaringen cursus

Goed, overzichtelijk, niet te lange lessen en snelle reactie van de docent(en_

Kim

Stress en burn-out coach

Ervaringen cursus

Tot op heden een prima cursus maar zelf iets te weinig tijd momenteel.

Lidia Lubda

Duits voor gevorderden

Ervaringen cursus

Het cursusmateriaal vind ik goed.

Birgit de Blois

Rouwverwerking

Ervaringen cursus

Cursus is goed onderverdeeld in hoofdstukken. Fijn dat het ook op papier te lezen is en niet alleen digitaal. Huiswerkopgaven sluiten goed aan bij de lesstof. Begeleiding is persoonlijk met tips en advies.

Meriam Koppers

Nagelstyliste

Ervaringen cursus

Super leuke cursus, duidelijk, geen saaie stof.

Denice geurts

Schuldhulpverlening

Ervaringen cursus

Ik ben begonnen met de cursus budgetcoach
De cursus was de volgende dag in huis en naar 2 dagen bedacht ik mezelf en wilde ik schuldhulp verlening doen

Dit was zo snel en makkelijk geregeld de huidige boeken opgestuurd en na 2 dagen de nieuwe boeken al in huis

De opleiding heb ik echter in 2 weken afgerond en de docent keek het huiswerk super snel na met hele goede feedback

Ook de examen aanvraag ging vlot
En het eindresultaat mag er wezen
Super geweldig

C. Schrijver

Makelaar Taxateur O.Z. Wonen

Ervaringen cursus

Lesmateriaal komt absoluut niet overeen met de huidige examenvragen.