Laudius

Leraar

J.M.Klitsie

Klassiek Grieks

Ervaringen cursus

De cursus is best pittig, maar laat zich goed volgen door het uitstekende lesmateriaal, inspannend bezig zijn en tegelijkertijd ook ontspannend omdat je jezelf in een rustig tempo lekker kunt verdiepen in deze moeilijke maar prachtige taal. Tevens snuif ik hier een flink stuk Griekse cultuur en geschiedenis bij op middels door mij aangeschafte literatuur als aanvulling op de cursus.

Larissa van Dijk

Spaans voor beginners en Spaans voor gevorderden.

Ervaringen cursus

Erg overzichtelijk en een goede opbouw van grammatica. De afwisseling van lezen, luisteren, grammatica en woordjes leren vind ik erg fijn.

Van Grunsven

Deens voor beginners

Prima begeleiding
Leuk leten

Mulder

Medische terminologie

Ervaringen cursus

Je kan gaan leren wanneer je wilt, makkelijk inloggen, jammer dat er geen opleiding is voor helpende of verzorgende, verder prima

Myriam Schrover

Latijn

Ervaringen cursus

Met heel veel plezier volg ik de cursus Latijn. Zorgvuldige opzet, goede didactische aanpak met veel herhalingen, speelse elementen en zeer prettige docente.

E.van der Sluijs

Organisatiepsychologie

Ervaringen cursus

Ik heb de cursus organisatiepsychologie gevolgd en ik ben zeer te spreken over de cursus en docent Ton Boeijen. Goed leerbare lesstof en heel prettig dat de docent de gemaakte huiswerkopdrachten snel van prettige en goede feedback heeft voorzien.

Maureen

Indonesisch voor beginners

Ervaringen cursus

De lessen staan vol fouten en zinnen die niet kloppen. Geen logische opbouw van grammatica. Er worden bijzondere voorbeeld zinnen gebruikt waardoor je nog meer vragen krijgt. Dit geldt ook voor de tips

anja vink

Kinderen Opvoeden

Ik volg de cursus Kinderen Opvoeden en ben ZEER tevreden over de docent Ton
Boeijen: berichtgeving is altijd zeer vriendelijk en het nakijken van
ingestuurde huiswerkopgaven verricht hij super snel. Ook de lesstof is wat ik
er van verwacht had. Kortom een grote pluim vooral voor de docent!
vriendelijke groet
anja vink

Sabine

Gewichtsconsulent

Ervaringen cursus

Erg interessante cursus. Ik vind het handig dat ik de papieren versie extra heb want zo kan je ook studeren zonder internet.
Lesstof is goed te volgen.

Magda

Medische terminologie en Nederlands foutloos leren en schrijven

Ervaringen cursus

Het cursusmateriaal is geel interessant en heel leuk. Er zijn veel voorbeelden gegeven, het is heel duidelijk en er zijn ook genoeg oefeningen om te maken.