Laudius

Leraar

E.van der Sluijs

Organisatiepsychologie

Ervaringen cursus

Ik heb de cursus organisatiepsychologie gevolgd en ik ben zeer te spreken over de cursus en docent Ton Boeijen. Goed leerbare lesstof en heel prettig dat de docent de gemaakte huiswerkopdrachten snel van prettige en goede feedback heeft voorzien.

Maureen

Indonesisch voor beginners

Ervaringen cursus

De lessen staan vol fouten en zinnen die niet kloppen. Geen logische opbouw van grammatica. Er worden bijzondere voorbeeld zinnen gebruikt waardoor je nog meer vragen krijgt. Dit geldt ook voor de tips

anja vink

Kinderen Opvoeden

Ik volg de cursus Kinderen Opvoeden en ben ZEER tevreden over de docent Ton
Boeijen: berichtgeving is altijd zeer vriendelijk en het nakijken van
ingestuurde huiswerkopgaven verricht hij super snel. Ook de lesstof is wat ik
er van verwacht had. Kortom een grote pluim vooral voor de docent!
vriendelijke groet
anja vink

Sabine

Gewichtsconsulent

Ervaringen cursus

Erg interessante cursus. Ik vind het handig dat ik de papieren versie extra heb want zo kan je ook studeren zonder internet.
Lesstof is goed te volgen.

Magda

Medische terminologie en Nederlands foutloos leren en schrijven

Ervaringen cursus

Het cursusmateriaal is geel interessant en heel leuk. Er zijn veel voorbeelden gegeven, het is heel duidelijk en er zijn ook genoeg oefeningen om te maken.

M.M. van Barneveld

Basiscursus Natuurwetenschappen

Ervaringen cursus

Erg interessant en sluit goed aan op programma's zoals die door National Geographic en Discovery worden uitgezonden.

Kim Ruigrok

Spaans

Ervaringen cursus

Fijn dat je audio materiaal kunt luisteren. De lessen hebben ook leuke onderwerpen

lidwina gerard

Hebreeuws

Ervaringen cursus

heel duidelijk, veel uitleg.

Magda

Medische Terminologie en Nederlands foutloos spreken en schrijven.

Ervaringen cursus

Het cursusmateriaal is heel interessant en heel handig omdat er veel voorbeelden, beelden en oefeningen zijn. Alles is duidelijk een makkelijk om te lezen.

linda

Kunstgeschiedenis

Ervaringen cursus

Fijn uitgebreid, nodigt uit tot verdieping. Docent geeft snel feedback. Goede feedback; nuttige informatie.