Laudius

Leraar

Sonja Dijkstra

Creatieve therapie

Ervaringen cursus

Leest gemakkelijk en staat duidelijk omschreven

Nettie van Dalen v.d.Molen

Psychologie

Christien aits

Spaans

Ervaringen cursus

De cursus onderdelen zijn niet handig ingedeeld.
De tracks en lessen staan niet bij elkaar en zijn ook niet makkelijk te vinden.
Mischien is het handig om de juiste track bij de juiste...
De cursus onderdelen zijn niet handig ingedeeld.
De tracks en lessen staan niet bij elkaar en zijn ook niet makkelijk te vinden.
Mischien is het handig om de juiste track bij de juiste les te zetten.

Esperanca

Gezondheidscoach

Leuke cursus, veel geleerd

Eline

Professional organizer

Ervaringen cursus

Goed geschreven teksten, leerzame opdrachten en snelle begeleiding. Top!

C. Klaver

Gewichtsconsulente

Ervaringen cursus

Super. De cursus biedt echt diepgang, iets waar ik eerst bang voor was gezien de voordelige prijs tegenover concurrenten. Ook de docent geeft echt goede feedback. Ik heb geen spijt dat ik voor... Super. De cursus biedt echt diepgang, iets waar ik eerst bang voor was gezien de voordelige prijs tegenover concurrenten. Ook de docent geeft echt goede feedback. Ik heb geen spijt dat ik voor Laudius heb gekozen.

h van dalen

Webshop starten

prima

n.v.t.

Financieel Adviseur

Ervaringen cursus

Over het algemeen goede en duidelijke uitleg. Op enkele punten kan dat verbeterd worden.

Matthijs de Vogel

Cursus Duits

Ervaringen cursus

Fijne en toegankelijke cursus voor iedereen die niet tot nauwelijks kennis heeft van de Duitse taal! Een aanrader.

Professional webdesign

Ervaringen cursus

Door een ziekte diagnose de 14 dagen proeftijd laten verlopen. Later geprobeerd de cursus weer op te pakken. Helaas niet de energie om het goed te kunnen volgen. Hierover een mail gezonden met de... Door een ziekte diagnose de 14 dagen proeftijd laten verlopen. Later geprobeerd de cursus weer op te pakken. Helaas niet de energie om het goed te kunnen volgen. Hierover een mail gezonden met de vraag dat ik ondanks de al lang verlopen proeftijd het cursus geld terug kon krijgen.
Binnen twee dagen had ik al antwoord met veel begrip voor mijn situatie. Het totale bedrag zou worden teruggestort.
Met één week had ik het bedrag al op mijn rekening staan.
Geweldig dat deze organisatie met zoveel empathie handeld!!! Hartelijk dank hiervoor.