Laudius

Leraar

Jessica Wijnbelt

Mba financiering

Ervaringen cursus

Toch wel een pittige cursus

Renske Kimenai-Hamers

Secretaresse

Ervaringen cursus

Fijne duidelijke cursus, fijne online leeromgeving. En snel nagekeken.

Mellissa

Artist Management

Ervaringen cursus

Ervaar geen problemen of moeilijkheden

Linda Bakker

Cursus is up to date

Els Juffermans

Praktische psychologie

Ervaringen cursus

Hele leuke, leerzame cursus. Goed cursusmateriaal en altijd heel snel huiswerk terug.

Marjolein Hursepuny

Arbeidsrecht en sociale zekerheid niveau 4 en Accountmanager.

Ervaringen cursus

Ik heb de cursussen “Arbeidsrecht en sociale zekerheid niveau 4” en “Accountmanager” gedaan, beide zonder hulp en begeleiding van een docent (mijn opleidingsachtergrond is HBO-Personeelsmanagement... Ik heb de cursussen “Arbeidsrecht en sociale zekerheid niveau 4” en “Accountmanager” gedaan, beide zonder hulp en begeleiding van een docent (mijn opleidingsachtergrond is HBO-Personeelsmanagement en MBO-Commerciële economie).
Ik ben ook voor beide cursussen geslaagd en ben ontzettend blij met de extra diploma’s. Het open-boek-examen van “Arbeidsrecht en sociale zekerheid niv.4” vond ik echt pittig. Het waren alleen maar open vragen.
Het gaat er echt om dat je de stof begrijpt en de vragen kunt beantwoorden en onderbouwen met de daarbij behorende geldende regels en wetten.
Beide cursussen zijn ook echt up-to-date en met die kennis ga je juist met de huidige ontwikkelingen mee. De reden waarom ik ook voor Laudius heb gekozen is omdat het qua prijs ook betaalbaar is en niet zo duur.

Anja van Essen

Stervensbegeleiding

Ervaringen cursus

Goede uitleg en zeer leerzame studie opdrachten.

Marjo Hurs

Accountmanager

Ervaringen cursus

Ik heb de cursus Accountmanager gevolgd en ben er ook voor geslaagd. Ik moet zeggen dat de stof goed aansluit op de praktijk, het is echt up-to-date. Ik werk al jarenlang bij verschillende bedrijven... Ik heb de cursus Accountmanager gevolgd en ben er ook voor geslaagd. Ik moet zeggen dat de stof goed aansluit op de praktijk, het is echt up-to-date. Ik werk al jarenlang bij verschillende bedrijven (o.a. Sales & Marketing afdeling) en de termen en voorbeelden die in de cursus worden gebruikt, komen ook echt in voor in de praktijk.

Annette Noya

Italiaans voor beginners A1

Ervaringen cursus

Ik heb positieve ervaring. Vooral met de snelle response van mijn docente Carolien van Baar.