Laudius

Leraar

Barbara F. Plaggenmarsch Reijnders

Evenementen organistor

Ervaringen cursus

Via internet, lekker overal beschikbaar. Goede informatie.

Anela

Momenteel volg ik cursus Koreaans voor Beginners.

Ervaringen cursus

Ik ben nog niet ver, maar het is heel duidelijk. De cursus is in engels, maar dat is prima voor mij, maar ook voor mensen die niet zo goed engels kunnen is het duidelijk te volgen.

Simone Rijkse-Velthuizen

Theologie.

Ervaringen cursus

Ik heb ervoor gekozen het lesmateriaal in papier vorm geleverd te krijgen. Heerlijk om op die manier te lezen, bladeren, studeren. Heerlijk en ontspannen in mijn eigen tempo studeren en het huiswerk insturen.

G. Konijnenberg- Kort

Genealogie

Ervaringen cursus

Ben al een aantal jaren met Genealogie bezig. Maar met deze cursus heb ik toch al weer iets bij geleerd .
Dat is helemaal mooi zodat ik nog veel meer gegevens kan gaan vinden.

Kim Ruigrok

Binnenhuisarchitectuur

Ervaringen cursus

Ik vind de cursus duidelijk en leuk.

Treffers

Gewichtsconsulent

Ervaringen cursus

Prima cursus en leuk en interessant door de illustraties. Door de oefenopgaves en test kun je ieder hoofdstuk goed beƫindigen.

Emily

Beleggen

heel fijn

Carolien Altena-Visser

Kunst en Antiek

Ervaringen cursus

Het cursusmateriaal ziet er op de eerste plaats fantastisch uit, prachtige afbeeldingen en foto's. Inhoudelijk goed opgebouwd met duidelijke voorbeelden. De huiswerkopdrachten zijn zeer gevarieerd en nodigen je uit om met het materiaal aan de slag te gaan, je zelf te verdiepen in de stof en zelf op zoek te gaan naar mooie voorbeelden van beeldhouwwerken, schilderijen, kerken en dergelijke.
Heb je de huiswerk opdrachten opgestuurd dan wordt het heel snel gecorrigeerd en eventueel van commentaar voorzien, je weet meteen waar aan toe bent.
Voor mij is dit een cursus waar ik ontzettend veel van leer, maar bovenal een cursus die mijn interesse heeft opgewekt voor kunstgeschiedenis. Iets waar ik eigenlijk nooit zo over had nagedacht, maar ik vind het fantastisch.

j a brenders

WFT Vermogen

Ervaringen cursus

Gaandeweg de cursus ontdek ik steeds meer fouten in de lessen. Jammer maar erg slordig

Zephyrus J Reijnen

HBO Sales Management