Laudius

Leraar

L. Gielissen

Digitaal Rechercheur

Ervaringen cursus

De cursus is bijzonder aangenaam. De lesstof wordt afgewisseld met zelfstudie opdrachten, filmpjes bekijken, dingen opzoeken of uitproberen en elk hoofdstuk wordt afgesloten met huuswerkopgaven om je kennis en vaardigheden te toetsen.

NN

Frans A2

Ervaringen cursus

Prima opbouw, leuk om te doen.

Cecil Koorn-Dorlas

All round coach

Ervaringen cursus

Cursus is duidelijk, goed te begrijpen en tevens goed verdeeld tussen de diverse facetten. Leuke cursus die je een stukje mindfulness voor jezelf biedt en je tevens verder op weg helpt een goede coach te kunnen worden.

Patricia

Opgeruimd wonen

Ervaringen cursus

Cursusmateriaal ziet er goed uit, het is overzichtelijk ingedeeld

J. van Enk

Duits

Zeer tevreden

J.M.Klitsie

Klassiek Grieks

Ervaringen cursus

De cursus is best pittig, maar laat zich goed volgen door het uitstekende lesmateriaal, inspannend bezig zijn en tegelijkertijd ook ontspannend omdat je jezelf in een rustig tempo lekker kunt verdiepen in deze moeilijke maar prachtige taal. Tevens snuif ik hier een flink stuk Griekse cultuur en geschiedenis bij op middels door mij aangeschafte literatuur als aanvulling op de cursus.

Larissa van Dijk

Spaans voor beginners en Spaans voor gevorderden.

Ervaringen cursus

Erg overzichtelijk en een goede opbouw van grammatica. De afwisseling van lezen, luisteren, grammatica en woordjes leren vind ik erg fijn.

Van Grunsven

Deens voor beginners

Prima begeleiding
Leuk leten

Mulder

Medische terminologie

Ervaringen cursus

Je kan gaan leren wanneer je wilt, makkelijk inloggen, jammer dat er geen opleiding is voor helpende of verzorgende, verder prima

Myriam Schrover

Latijn

Ervaringen cursus

Met heel veel plezier volg ik de cursus Latijn. Zorgvuldige opzet, goede didactische aanpak met veel herhalingen, speelse elementen en zeer prettige docente.