Laudius

Leraar

Boshuis

Budgetcoach

Ervaringen cursus

Geweldig. Snel antwoord van de docent. Duidelijke lessen.

Silvia Christiaanse

Professional organizer

Ervaringen cursus

Tot nu toe prima. Duidelijk lesmateriaal

Andrea

Professional Organizer

Ervaringen cursus

Duidelijk en goed te begrijpen. Jammer dat er af en toe een spelfoutje staat.

Ingrid

Zeer duidelijk.

J.G. van Breemen

Basiskennis boekhouden

Ervaringen cursus

Ik ben er zeer positief over.

G. Scarfo

Deens voor beginners

Ervaringen cursus

Het materiaal is op wat fouten soms in de tekst prima.

J.Kuiken

Aquarelleren

Ervaringen cursus

Leuke leerzame cursus. Fijne positieve docent die goede adviezen geeft, hierdoor ben ik ontzettend vooruit gegaan. Ik kan haar altijd mailen bij vragen en snelle feedback op huiswerk.

Noukster

Management in de zorg

Ervaringen cursus

Prima cursus, ik heb er veel van geleerd! Ingeleverd huiswerk kwam ook snel weer retour met goede tips van de docent.

Nienke

MBA Belastingwetgeving niveau 5

Ervaringen cursus

De cursus zelf vind ik goed. De uitleg is duidelijk en zeer uitgebreid wat ik erg fijn vind. Het duurt alleen erg lang voordat ingezonden huiswerk wordt nagekeken. Jullie prijzen persoonlijk contact... De cursus zelf vind ik goed. De uitleg is duidelijk en zeer uitgebreid wat ik erg fijn vind. Het duurt alleen erg lang voordat ingezonden huiswerk wordt nagekeken. Jullie prijzen persoonlijk contact met de docent juist hoog aan, maar ik krijg alleen in het weekend maar reactie op mijn mails en ingezonden huiswerk. Als ik überhaupt al geluk heb, want soms moet ik er zelfs 2 weken op wachten... Dat vind ik erg jammer. Persoonlijk contact was juist de reden dat ik voor jullie gekozen had. Het liefst wil je iets nagekeken hebben voordat je doorgaat met het volgende onderwerp. Zeker iets om aan te werken dus.