Laudius

Leraar

Meriam Koppers

Nagelstyliste

Ervaringen cursus

Super leuke cursus, duidelijk, geen saaie stof.

Denice geurts

Schuldhulpverlening

Ervaringen cursus

Ik ben begonnen met de cursus budgetcoach
De cursus was de volgende dag in huis en naar 2 dagen bedacht ik mezelf en wilde ik schuldhulp verlening doen

Dit was zo snel en makkelijk geregeld de huidige boeken opgestuurd en na 2 dagen de nieuwe boeken al in huis

De opleiding heb ik echter in 2 weken afgerond en de docent keek het huiswerk super snel na met hele goede feedback

Ook de examen aanvraag ging vlot
En het eindresultaat mag er wezen
Super geweldig

C. Schrijver

Makelaar Taxateur O.Z. Wonen

Ervaringen cursus

Lesmateriaal komt absoluut niet overeen met de huidige examenvragen.

J.L. Hummel

Particulier Onderzoeker

Ervaringen cursus

Positief. Snelle en goede respons van docent.

Adrian van Bruchem

Particulier Onderzoeker

Ervaringen cursus

Zeer professioneel gemaakt, vakinhoudelijk goed! Je leert echt iets als cursist.

Gerda Lijzenga

Budgetcoach

Ervaringen cursus

Cursus is goed te doen, materiaal beschrijft goed wat de cursus inhoudt en ook wat budgetcoach is en waar het allemaal vanaf hangt.
Ook goed om zelf door deze cursus met de neus weer op de feiten gedrukt te worden

Sandra Eleveld

Dierenverzorging

Ervaringen cursus

Tot nu toe bevalt hij nog steeds goed ,

A. Boerboom

Onderwijsassistent

Goede uitleg

Bert Schreuders

Basisopleiding VCA

Ervaringen cursus

Het lesmateriaal wordt goed geordend gepresenteerd. Ook de opbouw is zodanig, dat je steeds verder in de leerstof wordt meegenomen. Het contact met de docent Edwin Roovers is goed en heeft geleid tot een permanent contact over het vak veiligheid.
Omdat de lesstof voor 100% goed aansluit bij de door VCA gestelde exameneisen, ben ik in 1 keer geslaagd. Vooraf aan het examen, waar alle kandiaten zaten te wachten en de meesten op waren van de zenuwen, had ik het rustige gevoel dat het beantwoorden van de examenvragen niets anders zou worden dan "appeltje-eitje". En ja hoor, na 10 minuten kon ik het examenlokaal met een 8 verlaten en zag ik de andere kandidaten nog voortzwoegen achter hun PC.

C Willems

Basisopleiding Onderwijsassistent

Ervaringen cursus

Mede door de snelle en correcte positieve feedback van de docent T. Boeijen heb ik de cursus met een hoog cijfer afgesloten. Deze opleiding is zeker aan te bevelen. Duidelijke tekst en goede hulp maken het leren een stuk gemakkelijker.