Diepgang
Leraar

Ilse Aalberts

Dyslexiecoach

Ervaringen cursus

Duidelijke opdrachten, goede begeleiding.

Konig

Opvoedcoach

Ervaringen cursus

Erg gedateerd, weinig persoonlijks aan, aan het eind van verschillende cursussen precies dezelfde feedback krijgen.

Roy Soeknandan

CURSUS "M6: PRAKTIJKLEER WONEN - MAKELAAR"

Heel goed!

Bram

Basiskennis psychotherapie

Ervaringen cursus

Heel goede cursus en docent.

Angeline Kok

Bos en natuurbeheer

J.A. Przytula

Virtual assistant

Ervaringen cursus

Fijne docent, fijn materiaal en fijne manier om te leren.

Jolanda van Doorn

Administratief medewerker

Ervaringen cursus

Het wordt goed uitgelegd en de zelfinzichtopdrachten zijn erg handig om alvast te oefenen voor de huiswerkopdracht

Maria

Fitnesstrainer A

Ervaringen cursus

Ik heb 1 leerboek en 1 werkmap ontvangen. Tijdens het leren uit de werkmap zag ik dat het verstandig is om het leerboek inspannings- en sportfysiologie erbij aan te schaffen. Ik denk dat het tip is... Ik heb 1 leerboek en 1 werkmap ontvangen. Tijdens het leren uit de werkmap zag ik dat het verstandig is om het leerboek inspannings- en sportfysiologie erbij aan te schaffen. Ik denk dat het tip is om een literatuurlijst van de boeken die praktisch zijn voorin de map te stoppen.
Laudius geeft bij mijn opleiding niet aan hoeveel uren ik stage moet lopen. Enkel dat ik een korte stage moet lopen. Ook de mentor weet het niet. Alle stage adressen vragen om de uren. Het is handig als Laudius dit vermeld.
Verder maak ik nu een levensontwrichtende situatie door. Het voelt prettig dat ik veel tijd heb om de opleiding te doen. Zo kan ik ook door mijn levensontwrichtende situatie heen.

Berthil Köster

Ijslands

Ervaringen cursus

Ik vond het te moeilijk. En niet erg praktisch. Was volgens de website ook gericht op mensen die naar ijsland op vakantie gaan. Sloot de opleiding niet op aan

Josien

Sociale psychologie

Ervaringen cursus

Ik heb de opleiding online gevolgd en dit was heel goed te doen. Duidelijk en overzichtelijk