Diepgang
Leraar

Umc

Big data

Ervaringen cursus

Ik volg de cursus BIG DATA, de begeleiding en informatie voorziening om goed de cursus te kunnen volgen is uitstekend. Beide docenten reageren meteen en het lesmateriaal wordt snel beoordeeld en... Ik volg de cursus BIG DATA, de begeleiding en informatie voorziening om goed de cursus te kunnen volgen is uitstekend. Beide docenten reageren meteen en het lesmateriaal wordt snel beoordeeld en voorzien van goede positieve feedback.

P.molenda

Health coach
Stress en angstbeheersing

Ervaringen cursus

Interessante cursus. Fijne leraar T Boeijen. Je krijgt heel snel feedback.

Gelderblom

Life coach

Ervaringen cursus

Interessante lesstof, eigen tempo, snelle en goede feedback, breed ingegaan op de verschillende aspecten

Karin

Life Coach

Ervaringen cursus

Ik heb deze cursus zeer goed ervaren. De stof is duidelijk met een goede diepgang. Veel oefenopdrachten en goede huiswerkopgaven. De docent T. Boeijen reageerde ook erg snel op mijn ingezonden... Ik heb deze cursus zeer goed ervaren. De stof is duidelijk met een goede diepgang. Veel oefenopdrachten en goede huiswerkopgaven. De docent T. Boeijen reageerde ook erg snel op mijn ingezonden huiswerk en gaf goede feedback. Ik heb veel geleerd!

Demi Hecker

Angst en stressbeheersing

Ervaringen cursus

Het is jammer dat je geen 0 sterren kan geven, want dan had ik ze dat gegeven.

Rabina

Life Coach

Ervaringen cursus

Het is het zeker waard zowel voor je eigen ontwikkeling als voor je clienten! een goede basis om mee te starten!

A Kieboom

Seniorencoach

Ervaringen cursus

Ik vind de inhoud heel erg tegenvallen

Henriette Huskes

Uitvaartverzorger

Ervaringen cursus

Het cursus materiaal is heel duidelijk, goed leesbaar, begrijpelijk en goed te doen. Ook de filmpjes die je soms kan kijken zijn duidelijk. Ik vind de cursus ook erg interessant.

Anneke Duijfs

Digitaal rechercheur

Ervaringen cursus

Behoorlijk moeilijk wel, er zou geen vooropleiding nodig zijn, maar er zitten stukken tussen die echt wel mbo 4 zijn en dat vind ik jammer en lastig.

Personal Lifestyle Gym BV

Slaapcoach