Laudius

Leraar

META Leadship & Teamship Services

Mental Coach

Ervaringen cursus

De begeleidende coach (Roos Malmberg) volgt de dingen snel en precies op. Stimuleert echt. Challenged ook je denken wanneer je fout bent of te snel of te gemakzuchtig. Helemaal prima.

Karine

Stervensbeleiding

Ervaringen cursus

Het was een ontzettend leerzaam en verrijkend om de cursus te volgen. De lessen zijn erg afwisselend en zorgt ervoor dat de cursus uitdagend blijft. Een goede hulp van de docent, als het nodig is.... Het was een ontzettend leerzaam en verrijkend om de cursus te volgen. De lessen zijn erg afwisselend en zorgt ervoor dat de cursus uitdagend blijft. Een goede hulp van de docent, als het nodig is. Ik vond het erg leuk om deze leuk om deze cursus te volgen. Echt voor een aanrader!

Carolien van den Bos

Sociale Psychologie

Ervaringen cursus

Leuke en leerzame cursus. Goede voorbeelden. Ik heb er iets aan op mijn werk.

FNAM vd Meulen

Duits en Zweeds voor gevorderden

Ervaringen cursus

Top docenten, vakkundig en enthousiast!!!

R.k.salomons

Aquarellen

Ervaringen cursus

Heel fijne cursus vooral als je de map (in kleur) erbij hebt.

Marianne de Vormer-van Ginderen

Duits voor beginners

Ervaringen cursus

Zeer duidelijke en praktische cursus.

Norman Panneflek

Makelaar

linders

Nagelstyling met gel(astonishing)

Ervaringen cursus

had geen ervaring mee maar door deze cursus gevolgd te hebben ben ik toch dingen van de hand anders gaan behandelen

Nettie van Dalen

Praktische psychologie

Ervaringen cursus

Bijzonder, goede ervaringen. Vooral de begeleiding vind ik heel prettig. Ton Boeijen, zorgt ervoor dat ik iedere les weer met veel plezier en interesse start. Ik had er geen idee van dat ik... Bijzonder, goede ervaringen. Vooral de begeleiding vind ik heel prettig. Ton Boeijen, zorgt ervoor dat ik iedere les weer met veel plezier en interesse start. Ik had er geen idee van dat ik ongemerkt, anders in het leven ben gaan staan. Het prettige is dat de oefenstof heel goed te begrijpen en vooral kritisch is. Bij ingewikkelde punten zitten goede voorbeelden. De werkmap is goed verzorgd. Kortom een fijne cursus.

Pien

Life Coach (als onderdeel van allround coach)

Ervaringen cursus

Een volledige opleiding van goede kwaliteit met uitstekende feedback van vakdocenten