Diepgang
Leraar

Headspace VBO

Copywriter

Ervaringen cursus

Virtual Assistant was okay, copywriter ben ik nog niet ver genoeg om te kunnen oordelen.

Claudia Bollaart

Uitvaartverzorger

Goede uitgebreide cursus.
Goede uitgebreide cursus.
Onderdelen die ik heel belangrijk vind zijn communicatie en rituelen, geloven. Deze onderwerpen komen uitgebreid en goed aan bod. Dit is waarop ik de cursus van Laudius heb uitgekozen en ook specifiek naar gevraagd heb. Wat mij is vertelt hierover klopt en de onderwerpen worden meer dan goed behandeld.
Fijne stof om te lezen. Ik heb zowel op papier als online.
Goede huiswerkopdrachten en zelfinzichtopdrachten.
Meestal binnen een week feedback op de ingestuurde huiswerkopdrachten.

Mauritia Schriekenberg

Eigen Bed & Breakfast starten

Interessante cursus

Wim van Baggem

Recht basiskennis

Ervaringen cursus

De cursus ziet er goed uit. Vele onderwerpen komen aan de orde. de lessen hebben een goede inhoud.

Nicole

Virtual Assistant

Ervaringen cursus

Interessante modules, de ene leerzamer dan de ander. Motiverende en zeer vriendelijke docent die snel je opdrachten nakijkt en mailtjes beantwoordt.

Van Til

Emdr

Ervaringen cursus

Mooie cursus. Ik wilde graag meer over emdr weten omdat ik zelf mee te maken heb gehad. Af en toe lastig omdat er medische termen in staan, maar goed te doen.

Cilia Moerenhout

Engels

Ervaringen cursus

Effe te druk met afnemende gezondheid van mijn moeder
Dus te weinig ingezien

Rooting for Growth

Ademcoach

Ervaringen cursus

Een stuk meer diepgang qua theorie dan ik van tevoren had gedacht, goede cursus met afwisseling van theorie en oefeningen

Stephanie

Ervaringsdeskundige

Pittig, confronterend, zeer goed

Karin

Office manager

Ervaringen cursus

De cursus vind ik erg leuk om te doen en ben er ook heel blij mee dat ik voor deze cursus heb gekozen! Heel interessant en de lessen zijn heel duidelijk geschreven! De leraren of leraressen geven... De cursus vind ik erg leuk om te doen en ben er ook heel blij mee dat ik voor deze cursus heb gekozen! Heel interessant en de lessen zijn heel duidelijk geschreven! De leraren of leraressen geven goede feedback op je ingestuurde huiswerk. Soms gaat er wel eens wat mis met het cursusmateriaal (onjuiste info zit er in) wat opgestuurd wordt. Maar dit kan gebeuren en als ik een melding maak krijg ik het snel de juiste info toe gestuurd! Als je vragen stelt krijg je snel en netjes antwoord terug. Eigenlijk zijn er voor mij alleen maar pluspunten!!