Laudius

Erg compleet en duidelijk,

Evert Vosters

A2 Engels

Ervaringen cursus

Alles wordt duidelijk uitgelegd en map ziet er zeer verzorgd uit

Maartje

Mantelzorg

Ingrid

Interieurstylist

Ervaringen cursus

Heel goede ervaring met zowel de docent als het lesmateriaal

Ingrid

Modestylist

Ervaringen cursus

Opdrachten zijn soms onduidelijk, er staat achterhaalde informatie in
De docente was snel met feedback, helaas was de feedback bot en onprofessioneel. De docente motiveert niet. Heeft zelfs een lager cijfer gegeven nadat ik haar had verteld het niet met haar feedback eens te zijn. (Zij gaf in eerste instantie een 7.8 en heeft dit na mijn reactie op haar feedback verlaagd naar een 7)

Danielle van den Hove

Bewindvoerder

Ervaringen cursus

ik heb gekozen voor de cursus op papier bij de digitale versie. ik werk het meest met de papierenversie. Deze is overzichtelijk aangeleverd in twee klappers. Mijn docent kijkt het huiswerk snel na en ik krijg een duidelijke terugkoppeling.

Mariska Hernády

Zweeds voor beginners en gevorderden

Leuke cursus !

Josien van der Woude

Zweeds voor gevorderden

Ervaringen cursus

Goed verzorgd lesmateriaal. Goed opgebouwde cursus met gevarieerde lessen, leuk en stimulerend om te volgen.

Monica Schuurman

Medisch secretaresse

Ervaringen cursus

Cursus materiaal is goed en duidelijk. De gesproken hoofdstukken zijn incompleet.
Mw Schmitz reageert snel.

Frank Kuijpers

Frans voor beginners A1

Ervaringen cursus

De cursus is via een speciale cursuslink online te volgen. Ik persoonlijk heb inmiddels de hele cursus geprint, het is makkelijker van papier te leren (ivm aantekeningen maken) dan puur op de pc of tablet.
Het lesmateriaal is uitstekend.
Ook is het makkelijk om geluidsfragmenten digitaal te versturen.
Ik heb ook voor persoonlijke begeleiding gekozen, dus het huiswerk wordt nagekeken door een fysiek iemand en hier kan ik vragen aan stellen die dan in het naar mij gezonden geluidsfragment antwoord geeft.
Ik ben heel blij met dit soort cursus.
Vooral wat betreft de uitspraak vind ik het heel belangrijk dat daar opbouwende kritiek op komt.
Al met al ben ik zeer tevreden over de cursus.