Diepgang
Leraar

Joëlle

Life Coach

Ervaringen cursus

Heel veel handige informatie, goed uitgelegd in tekst en met voorbeelden. Maakt echt een deepdive op de kennis, zodat je deze ook kunt toepassen in het dagelijks leven

Jolanda Bronsvoort

Professional Organizer

Ervaringen cursus

Tot nu toe goed. Het cursusmateriaal ziet er verzorgd uit en is duidelijk.

Corine

Life Coach

Ervaringen cursus

mooie complete cursus, heel goed opgezet qua structuur

Fred Vinck

Inkomsten belasting particulieren

Ervaringen cursus

Het is duidelijke en goed uitgelegd in de cursus

Deckx

Wellness

Ervaringen cursus

Heel mooie cursus. Elk hoofdstuk is heel duidelijk uitgelegd. Positief is ook dat de hoofdstukken niet te lang zijn. Veel onderwerpen zijn aan bod gekomen waarvan toch een heleboel onderwerpen die... Heel mooie cursus. Elk hoofdstuk is heel duidelijk uitgelegd. Positief is ook dat de hoofdstukken niet te lang zijn. Veel onderwerpen zijn aan bod gekomen waarvan toch een heleboel onderwerpen die nieuw waren voor mij.

Nathalie Nijboer

Frans en psychologie

Xander

Practische Psychologie

Prima cursus, goede begleiding

Lydia Norbart

Kinderpsychologie

Ervaringen cursus

Goede info,duidelijk,best pittig soms qua moeilijke woorden.

Shirley

Schuldhulpverlening

Overzichtelijk

Laura

Ervaringsdeskundige

Ervaringen cursus

Module 1 gemaakt, is zeer leerzaam en verwerkzaam omdat het slaat op je eigen ervaring. Opdrachten zijn goed, door de opdrachten begrijp je het goed. Ik vind het een goede cursus, goed uitgelegd. Ik... Module 1 gemaakt, is zeer leerzaam en verwerkzaam omdat het slaat op je eigen ervaring. Opdrachten zijn goed, door de opdrachten begrijp je het goed. Ik vind het een goede cursus, goed uitgelegd. Ik heb geen klachten. En ben met module 2 bezig, en het is erg interessant. Vakantie is bijna om en dan ga ik graag weer verder leren.