Laudius

Leraar

Anouk Schoenmaker

Schuldhulpverlener

Ervaringen cursus

Duidelijke informatie, fijn te lezen en goede huiswerkopdrachten

Jeanne van Grunsven

Creatief schrijven

Ervaringen cursus

Goede feedback van de docente

Sandra

Sieraden maken voor beginners

Ervaringen cursus

Ik word goed geholpen door de docent, fijne leesstof, leuk om de opdrachten uit te voeren

L.C.M. van Loon

Mantelzorg

Ervaringen cursus

Goede heldere en duidelijk cursusmateriaal. Gaat de breedte en diepte in, dus inhoudelijk.

Henk Akkerman

Dreamweaver

Ervaringen cursus

Ik ben een premium lid en geniet dus van het gratis digitale aanbod gedurende (ik meen) 7 jaren lang! Mede daardoor heb ik deze cursus kunnen krijgen. Ik had al een eerdere cursus dreamweaver gekocht (volledig) en nu dus een verse uitgave van DW onder mijn vingers.

H. Willering

Songwriter

Ervaringen cursus

HeSle leuke cursus, goed geschreven en zeer informatief

Sylvana Stienstra

Dierverzorging

Ervaringen cursus

Deze cursus is prettig geschreven en word goed begeleid vanuit de docent. De stof is ruim opgezet en daardoor afwisselend. Het houd je scherp door inzichtvragen en huiswerk waar je cijfers voor kunt halen. Het huiswerk geeft je een duidelijk beeld van wat beter kan en wat je sterke punten zijn. Zelfs bij een 10 geeft de docent nog interessante tips naast de motiverende opmerkingen.

Ilse

Gezondheidscoach

Ervaringen cursus

Prettige stusie omgeving. Goed overzichtelijk. Fijn met tussentijdse toetsen.

Henny

Voedingsdeskundige

Ervaringen cursus

Het cursusmateriaal is heel summier, moet nog veel dingen op zoeken, leraar is snel met nakijken

Daniëlle

Recht basiskennis

Ervaringen cursus

Het is een hele leuke interessante cursus en het huiswerk wordt snel nagekeken door de docente! Ook duidelijke feedback waar je weer mee verder kan.