Laudius

Leraar

Danielle van den Hove

Bewindvoerder

Ervaringen cursus

ik heb gekozen voor de cursus op papier bij de digitale versie. ik werk het meest met de papierenversie. Deze is overzichtelijk aangeleverd in twee klappers. Mijn docent kijkt het huiswerk snel na en ik krijg een duidelijke terugkoppeling.

Mariska Hernády

Zweeds voor beginners en gevorderden

Leuke cursus !

Josien van der Woude

Zweeds voor gevorderden

Ervaringen cursus

Goed verzorgd lesmateriaal. Goed opgebouwde cursus met gevarieerde lessen, leuk en stimulerend om te volgen.

Monica Schuurman

Medisch secretaresse

Ervaringen cursus

Cursus materiaal is goed en duidelijk. De gesproken hoofdstukken zijn incompleet.
Mw Schmitz reageert snel.

Frank Kuijpers

Frans voor beginners A1

Ervaringen cursus

De cursus is via een speciale cursuslink online te volgen. Ik persoonlijk heb inmiddels de hele cursus geprint, het is makkelijker van papier te leren (ivm aantekeningen maken) dan puur op de pc of tablet.
Het lesmateriaal is uitstekend.
Ook is het makkelijk om geluidsfragmenten digitaal te versturen.
Ik heb ook voor persoonlijke begeleiding gekozen, dus het huiswerk wordt nagekeken door een fysiek iemand en hier kan ik vragen aan stellen die dan in het naar mij gezonden geluidsfragment antwoord geeft.
Ik ben heel blij met dit soort cursus.
Vooral wat betreft de uitspraak vind ik het heel belangrijk dat daar opbouwende kritiek op komt.
Al met al ben ik zeer tevreden over de cursus.

C.van der Greft

Stress en burnout coach

Duidelijk en overzichtelijk

Brenda

Dierenverzorging

Ervaringen cursus

Duidelijk omschreven, uitgebreide informatie over de verschillende dieren en verzorging.
Handig digitaal huiswerk inleveren, erg fijn.
Snel nagekeken en duidelijke feedback

sylvia van maris

Bewindvoerder

Ervaringen cursus

prima, ik heb ook de papieren versie omdat ik dat makkelijker vind leren.

Anja Boer

Kunstgeschiedenis

Ervaringen cursus

Ik vind het weer fijn om met kunstgeschiedenis bezig te zijn. In het verleden heb ik veel kunstgeschiedenis gevolgd en diploma.s gehaald. Aangezien ik door ziekte niet veel meer kan onthouden is dit voor mij de beste cursus om te doen. (Er wordt begonnen met de rotstekeningen)

J. Monderman

Latijn

Ervaringen cursus

Cursus loopt qua opzet langs dezelfde lijnen als eerder gevolgde cursus Duits, hetgeen mij goed bevalt. Altijd vlotte reacties op insturen opgaven.