Laudius

Leraar

Irmgard

Frans

Ervaringen cursus

Helder materiaal, lekker in mijn eigen tempo via het online leercentrum

MyHappyNetwork

Gewichtsconsulent

Ervaringen cursus

Zeer goed. Duidelijk en prettig geschreven lesmateriaal. Helaas niet altijd correct

Fred vd Meulen

Frans en theologie

Zeer goed

Esmeralda

Dierenverzorging

Ervaringen cursus

Goed doorleesbaar lesmateriaal, het is goed te begrijpen voor alle denkniveaus. De cursus is onderverdeeld in verschillende lessen die in aparte bestandjes staan, dat vond ik persoonlijk erg fijn. Als ik 1 groot bestand zou krijgen met daarin alle lessen achter elkaar, dan lijkt dit erg veel en zou ik bij voorbaat al gestrest zijn. Iedere les wordt afgesloten met oefenvragen en e.v.t. huiswerkvragen. Ik vind de cursus interessant, er staat genoeg in wat ik nog niet wist.

De cursus lijkt alleen niet up-to-date. Er wordt een aantal keer gesproken over dingen die gaan gebeuren, dan staat er bijv. dat iets wordt afgeschaft in 2015. Dit jaartal zijn we echter allang voorbij, dus ik vraag me dan wel af of andere informatie wel nog kloppend is. Ook is de cursusinformatie af en toe vaag, dan staat er bijv. 'een slang wordt vrij oud'. Wat is 'vrij oud'? Met een beetje googelen en logisch nadenken kom je er wel, maar ik zou liever zien dat een cursus concreet en dus compleet is.

Ik volg de cursus zonder hulp van een docent en ik heb op dit moment nog geen examen gedaan, dus daar kan ik niets over zeggen. De tijd voor deze cursus bedraagt 8 maanden, maar ik had meer tijd om aan de cursus te spenderen dan Laudius gemiddeld neemt. Daarom rond ik de cursus (hopelijk) af in 4 maanden. Al met al vond ik het mijn geld wel waard.

Ik heb twee keer contact gehad met de klantenservice, de ene keer met een vraag over de factuur, de andere keer om het examen aan te vragen. Ik kreeg telkens snel een duidelijk antwoord en de medewerkers zijn erg vriendelijk.

Nettie Mertens

Nederlands foutloos spreken en schrijven.

Ervaringen cursus

Ik ben bezig met les elf en heb al veel geleerd. Het is een fijne cursus.

Christa Klerks

Medische Terminologie

Ervaringen cursus

Duidelijk cursus, en snelle reactie van docent

Carolien Lemmens-Kraft

Nederlands foutloos spreken en schrijven

Ervaringen cursus

Het is handig dat het cursusmateriaal online is, zodat je online kunt studeren of kunt uitprinten. Ook zijn er handige tips beschikbaar mbt het studeren Het huiswerk wordt snel nagekeken. Materiaal is zo opgebouwd dat het voor iedereen te begrijpen is.

Richard van Eden

Basiskennis Management

Ervaringen cursus

Duidelijke cursus. Mooi lesmateriaal. Goede begeleiding docent.

Mireille Frenay

Medische terminologie

Ervaringen cursus

Goed, zitten wel foutjes in de leerstof.

Annette Jansen of Lorkeers

Stervensbegeleider

Ervaringen cursus

Een zeer mooie cursus met veel informatie en goede uitleg.