Laudius

8.3/10

Bert Schreuders

Basisopleiding VCA

Ervaringen cursus

Het lesmateriaal wordt goed geordend gepresenteerd. Ook de opbouw is zodanig, dat je steeds verder in de leerstof wordt meegenomen. Het contact met de docent Edwin Roovers is goed en heeft geleid tot een permanent contact over het vak veiligheid.
Omdat de lesstof voor 100% goed aansluit bij de door VCA gestelde exameneisen, ben ik in 1 keer geslaagd. Vooraf aan het examen, waar alle kandiaten zaten te wachten en de meesten op waren van de zenuwen, had ik het rustige gevoel dat het beantwoorden van de examenvragen niets anders zou worden dan "appeltje-eitje". En ja hoor, na 10 minuten kon ik het examenlokaal met een 8 verlaten en zag ik de andere kandidaten nog voortzwoegen achter hun PC.

C Willems

Basisopleiding Onderwijsassistent

Ervaringen cursus

Mede door de snelle en correcte positieve feedback van de docent T. Boeijen heb ik de cursus met een hoog cijfer afgesloten. Deze opleiding is zeker aan te bevelen. Duidelijke tekst en goede hulp maken het leren een stuk gemakkelijker.

Gerrit

Recht Basiskennis

Ervaringen cursus

De cursus Recht Basiskennis is een topper. Met 18 afzonderlijke onderwerpen wordt uitgebreid ingegaan op de vele aspecten van ons rechtsysteem. De cusus is goed geschreven. Prettig vind ik de directe schrijfstijl van de auteur. Als je deze cursus volgt weet je van geen ophouden. Ik ervaar de cursus als zeer interessant en leerzaam. De lessen worden zeer snel nagekeken. Een GROOT pluspunt. Tot slot sluit ik mij helemaal aan bij Ymke met grote complimenten voor het werk van de Karien Peters van Laudius. Snelle beslissingen en zeer goede afhandeling. Perfect.

Gabriella Maria Esmaralda Gonzales

Ik heb de cursus Angst en stressstoornis en basiskennis psychotherapie gevolgd 2017/2018

Ervaringen cursus

Zeer helder en duidelijk en erg duidelijk, en docent Tom Boeijen is een geweldige docent geeft goede feedback en kijkt het ingezonden huiswerk altijd snel na.

Noortje Daals

Ik heb net de cursus Foutloos Nederlands spreken en schrijven afgerond met een diploma.

Ervaringen cursus

Mooi duidelijk en zeer overzichtelijke cursus materiaal waar je echt mee wat kan.
Ik heb er dan ook veel van geleerd.

Geertje van Vianen-Michelsen

Gezonde voeding.

Ervaringen cursus

Tot nu toe prima. Ik ben erg laat begonnen en ben beslist geen snelle leerling, maar de lesstof is duidelijk, hoewel veeeeel moeilijker dan ik had gedacht. Bij het ouder worden gaat het onthouden/leren ook trager. De onderwijzer is perfect, vragen worden snel beantwoord.

Imke

Met mijn 5-sterren waardering wil ik Karien Peters van de klantenservice van Laudius in het zonnetje zetten. Zij weet perfect hoe ze de uitdrukking 'de klant is koning' waar kan maken. Haar...

Brals

Digitaal rechercheur

Ervaringen cursus

Nog maar net mee begonnen

Marjan Vis

Financial Assistant

Ervaringen cursus

Ieder hoofdstuk is heel prettig ingedeeld. Eerst begin je met een rekengedeelte, dan ga je aan de slag met Excel en als laatste komt er nog een stukje theorie. Elk hoofdstuk is prima van lengte en ik vind de cursus heel leerzaam. Het contact met de leraar is prettig en het huiswerk wordt snel nagekeken.

Ron

Digitale recherche