Lise van Dam

Heel goed geholpen in de winkel van Maikel. Verschillende kledingstukken gepast en heel blij naar huis gegaan. Maikel verkoopy heel mooie kleding en omdat hij het zelf maakt kan hij het helemaal... Heel goed geholpen in de winkel van Maikel. Verschillende kledingstukken gepast en heel blij naar huis gegaan. Maikel verkoopy heel mooie kleding en omdat hij het zelf maakt kan hij het helemaal naar wens aanpassen!

Dewi

Top service en hele mooie kleding! Maikel neemt echt zijn tijd voor je en heeft echt een passie voor latex :)

Dave van der Tol

Goede en directe vraagstelling wanneer het over maatvoering van de kleding gaat. Reageert zeer snel, ook in de avond uren. Top kwaliteit van de geleverde producten.

Met mijn man allebei kleding gekocht. Beetje onzeker in het begin maar Maikel is echt zo lief en attent dus heel mooi geslaagd beiden ...

Anand

Niet eerder iemand meegemaakt die met zoveel liefde en passie over het maken van latex kleding sprak. Maikel is zeer klantgericht en stelde mij meteen op mijn gemak. Ik kan iedere man die voor het... Niet eerder iemand meegemaakt die met zoveel liefde en passie over het maken van latex kleding sprak. Maikel is zeer klantgericht en stelde mij meteen op mijn gemak. Ik kan iedere man die voor het eerst latex kleding wil uitproberen Maikel van harte aanbevelen!!

Rob

Vriendelijke hulp op chat. Snelle levering en perfecte pasvorm

N&O

Super goeie ervaring, ik als beginneling vond het nog wel spannend om naar zo'n winkel te gaan. Al snel zie je duidelijk verschil van kwaliteit en pasvorm in vergelijking tot goedkope internet... Super goeie ervaring, ik als beginneling vond het nog wel spannend om naar zo'n winkel te gaan. Al snel zie je duidelijk verschil van kwaliteit en pasvorm in vergelijking tot goedkope internet (aliexpres of wish) rotzooi. Zeer relaxte sfeer, goed advies, aangenaam persoonlijk contact en ook niet geheel onbelangrijk: uitstekende koffie!

Nou ja zeg . . . de persoonlijke aandacht die Maikel schenkt aan je bestelling., niet normaal! ;-) Super-de-luxe!

Rubberchaser

I'm from Belgium. I bought a latex jeans. So easy, when one applies the chat possibility at his site. Maikel is so nice and kind. Makes whatever you desire. Not expensive. You really shout try!... I'm from Belgium. I bought a latex jeans. So easy, when one applies the chat possibility at his site. Maikel is so nice and kind. Makes whatever you desire. Not expensive. You really shout try! Delivery goes fast!!! Rubber is perfect quality. Maikel understands easily what you want. I'm very happy with my pants, although I'm a perfectionist. Take your chance! He will make you happy!

Marga Kremer

Ik heb Maikel via googel gevonden en een afspraak gemaakt . De ontvangst was geweldig Maikel stelde mij gelijk op mijn gemak . Ik had mijn wensen bekend gemaakt en Maikel wist precies wat mijn... Ik heb Maikel via googel gevonden en een afspraak gemaakt . De ontvangst was geweldig Maikel stelde mij gelijk op mijn gemak . Ik had mijn wensen bekend gemaakt en Maikel wist precies wat mijn wensen waren . En heeft mij een van zijn creaties aangemeten , ik ben er super blij mee . Hij liet mij zijn atelier zien waar hij de mooiste creaties ontwerpt .
En er straalt zoveel rust uit in zijn atelier , ik beveel een ieder Maikel aan, die verzot is op latex . De mooiste creaties waar je van droomt . En je kunt zelf met een ontwerp komen en Maikel draait er zijn hand niet voor om .
In woord dank je wel Maikel je hebt deuren voor mij geopend . En ik kom zeker nog eens terug .