Ronny en kelly

Één warm welkom van een super sympathieke man die zijn vak kent. Na 2 uurtjes buiten gestapt met enkele setjes en vele tips wij komen zeker en vast eens terug. Als echte latex fetischisten voelen we... Één warm welkom van een super sympathieke man die zijn vak kent. Na 2 uurtjes buiten gestapt met enkele setjes en vele tips wij komen zeker en vast eens terug. Als echte latex fetischisten voelen we ons daar thuis.

Mevrouw Pandora

Top! Heeft kennis van zaken, biedt bruikbare informatie. Zeer vriendelijk en okay. Voelde me op m’n gemak!

Peter

Een maand geleden contact gezocht met Maikel om voor mij een latex (korte) broek te laten maken.Maatadvies gevraagd en 10 dagen later lag de broek in de bus.Gepast maar helaas te groot (ik had op... Een maand geleden contact gezocht met Maikel om voor mij een latex (korte) broek te laten maken.Maatadvies gevraagd en 10 dagen later lag de broek in de bus.Gepast maar helaas te groot (ik had op een verkeerde manier opgemeten).

Contact gezocht met Maikel en hij begreep direct waar ik de "fout" ben ingegaan en zou het gaan oplossen,hij vroeg wel om even de maten op te meten als ik de broek aanhad.Dit gedaan,het scheelde wat aan wat ik de 1ste keer had gemeten.

En na een paar dagen lag er een nieuwe briek in de bus,gemaakt op de juiste maten en zit als gegoten,ik ben heel erg tevreden over Maikel en zijn service !!!!!!!

Peter

Maten opgemeten en doorgestuurd. Precies op maat en past perfect . Aanrader!

Richard PRINS PA

Ik had via de site Maikel een vraag gesteld over bretels van latex waar ik al snel de juiste reactie op kreeg. Hierna besloten om naar atelier te gaan met een gespannen gevoel wat al snel over ging... Ik had via de site Maikel een vraag gesteld over bretels van latex waar ik al snel de juiste reactie op kreeg. Hierna besloten om naar atelier te gaan met een gespannen gevoel wat al snel over ging naar een relaxte gevoel.
Snel op gemak gesteld het een na het andere mogen passen en na 2 uur van passen en koffie drinken met de nodige leuke gesprekken naar huis gegaan met een prachtige latex outfit.
Naderhand hebben we elkaar weer gezien in het atelier en daar een op mijn maat en wensen een nieuwe outfit besteld.
Ook toen weer enkele kledingstukken van latex gepast en deze ga ik binnenkort ook bestellen hopelijk.

Latex kleding Maikel

We waren op zoek naar een mooie Latex jurkje en Maikel zijn site gevonden op internet.
Wat moois uitgezocht en besteld daarop kregen we een enthousiaste mail waarin Maikel uitleg gaf en heel veel maten opdroeg en aangaf dat we ook langs konden komen.
Door zijn enthousiaste reactie gelijk een afspraak gemaakt en ik kan iedereen aanraden om dit te doen.
Het was heel gezellig goede koffie een leuk gesprek en ondertussen passen en veel informatie over latex gekregen.
Uiteindelijk met een ander jurkje dan we hadden uitgezocht weer naar huis maar uitermate tevreden Maikel heeft oog voor detail en leid je in de goede richting zodat je weg gaat met datgene wat past bij je lichaam en je persoonlijkheid.
Maikel bedankt voor de gezelligheid en het goede advies wij zijn erg blij dat we bij jou zijn uitgekomen tijdens onze zoektocht.

Ingrid & Jeroen lelystad.

MenR

Een passionist met verstand van zaken. Snapt wat goed staat en hoe dit komt. Daarom is er voor ieder wat wilts, want hij begrijpt hoe je latex draagt en waar een naad moet lopen om het mooi te laten... Een passionist met verstand van zaken. Snapt wat goed staat en hoe dit komt. Daarom is er voor ieder wat wilts, want hij begrijpt hoe je latex draagt en waar een naad moet lopen om het mooi te laten zitten. Prachtige ontwerpen en veel keus. Eindelijk een keer niet een winkel waar er van ieder model maar 1 stuk hangt.
Daarnaast... Er is niemand die een mooier afwerkingsniveau heeft dan Maikel. De wijze van werken is ongekend en op afstand zal je tijdens een feest kunnen zien dat iemand "Maikel" draagt.

Lise van Dam

Heel goed geholpen in de winkel van Maikel. Verschillende kledingstukken gepast en heel blij naar huis gegaan. Maikel verkoopy heel mooie kleding en omdat hij het zelf maakt kan hij het helemaal... Heel goed geholpen in de winkel van Maikel. Verschillende kledingstukken gepast en heel blij naar huis gegaan. Maikel verkoopy heel mooie kleding en omdat hij het zelf maakt kan hij het helemaal naar wens aanpassen!

Dewi

Top service en hele mooie kleding! Maikel neemt echt zijn tijd voor je en heeft echt een passie voor latex :)

Dave van der Tol

Goede en directe vraagstelling wanneer het over maatvoering van de kleding gaat. Reageert zeer snel, ook in de avond uren. Top kwaliteit van de geleverde producten.