MenR

Een passionist met verstand van zaken. Snapt wat goed staat en hoe dit komt. Daarom is er voor ieder wat wilts, want hij begrijpt hoe je latex draagt en waar een naad moet lopen om het mooi te laten... Een passionist met verstand van zaken. Snapt wat goed staat en hoe dit komt. Daarom is er voor ieder wat wilts, want hij begrijpt hoe je latex draagt en waar een naad moet lopen om het mooi te laten zitten. Prachtige ontwerpen en veel keus. Eindelijk een keer niet een winkel waar er van ieder model maar 1 stuk hangt.
Daarnaast... Er is niemand die een mooier afwerkingsniveau heeft dan Maikel. De wijze van werken is ongekend en op afstand zal je tijdens een feest kunnen zien dat iemand "Maikel" draagt.

Lise van Dam

Heel goed geholpen in de winkel van Maikel. Verschillende kledingstukken gepast en heel blij naar huis gegaan. Maikel verkoopy heel mooie kleding en omdat hij het zelf maakt kan hij het helemaal... Heel goed geholpen in de winkel van Maikel. Verschillende kledingstukken gepast en heel blij naar huis gegaan. Maikel verkoopy heel mooie kleding en omdat hij het zelf maakt kan hij het helemaal naar wens aanpassen!

Dewi

Top service en hele mooie kleding! Maikel neemt echt zijn tijd voor je en heeft echt een passie voor latex :)

Dave van der Tol

Goede en directe vraagstelling wanneer het over maatvoering van de kleding gaat. Reageert zeer snel, ook in de avond uren. Top kwaliteit van de geleverde producten.

Met mijn man allebei kleding gekocht. Beetje onzeker in het begin maar Maikel is echt zo lief en attent dus heel mooi geslaagd beiden ...

Anand

Niet eerder iemand meegemaakt die met zoveel liefde en passie over het maken van latex kleding sprak. Maikel is zeer klantgericht en stelde mij meteen op mijn gemak. Ik kan iedere man die voor het... Niet eerder iemand meegemaakt die met zoveel liefde en passie over het maken van latex kleding sprak. Maikel is zeer klantgericht en stelde mij meteen op mijn gemak. Ik kan iedere man die voor het eerst latex kleding wil uitproberen Maikel van harte aanbevelen!!

Rob

Vriendelijke hulp op chat. Snelle levering en perfecte pasvorm

N&O

Super goeie ervaring, ik als beginneling vond het nog wel spannend om naar zo'n winkel te gaan. Al snel zie je duidelijk verschil van kwaliteit en pasvorm in vergelijking tot goedkope internet... Super goeie ervaring, ik als beginneling vond het nog wel spannend om naar zo'n winkel te gaan. Al snel zie je duidelijk verschil van kwaliteit en pasvorm in vergelijking tot goedkope internet (aliexpres of wish) rotzooi. Zeer relaxte sfeer, goed advies, aangenaam persoonlijk contact en ook niet geheel onbelangrijk: uitstekende koffie!

Nou ja zeg . . . de persoonlijke aandacht die Maikel schenkt aan je bestelling., niet normaal! ;-) Super-de-luxe!

Rubberchaser

I'm from Belgium. I bought a latex jeans. So easy, when one applies the chat possibility at his site. Maikel is so nice and kind. Makes whatever you desire. Not expensive. You really shout try!... I'm from Belgium. I bought a latex jeans. So easy, when one applies the chat possibility at his site. Maikel is so nice and kind. Makes whatever you desire. Not expensive. You really shout try! Delivery goes fast!!! Rubber is perfect quality. Maikel understands easily what you want. I'm very happy with my pants, although I'm a perfectionist. Take your chance! He will make you happy!