Ine Pereira

Het was een zeer aangenaam bezoek en onthaal door Maikel, zelf op zijn atelier.
We kregen er rustig de tijd en kans om alles te bekijken en te passen.
Alles kan op maat worden gemaakt en...
Het was een zeer aangenaam bezoek en onthaal door Maikel, zelf op zijn atelier.
We kregen er rustig de tijd en kans om alles te bekijken en te passen.
Alles kan op maat worden gemaakt en is daarbij echt vakmanschap.

Zeker een aanrader als je zoekt naar kwaliteit en klantvriendelijkheid!
Ook voor beginners kunnen grenzen hier worden verlegt.

Peter van Gronsvorst

Fantastisch gemaakt jurkje met perfecte pasvorm en dat ook nog binnen een week klaar. Bijzonder knap en netjes. Vakmanschap en passie komen terug in het resultaat. Geen serie werk maar echt... Fantastisch gemaakt jurkje met perfecte pasvorm en dat ook nog binnen een week klaar. Bijzonder knap en netjes. Vakmanschap en passie komen terug in het resultaat. Geen serie werk maar echt aandacht voor je bestelling.

Wendy

Supermooie rok gemaakt door Maikel helemaal naar mijn eigen smaak!

Vandaag een paar nieuwe setjes kleding gehaald bij maikel. Wat een top kerel geeft goed advies en de kleding zit super.

Zeeland1970

Prachtige latex broek ontvangen, op maat gemaakt. Zit ook super!!

Westeria

I am a African women with a nice round ass. This shape also gives a challenge, so online a 'no go'.
How nice finally to meet Michael who took this challenge and fixed the job!
Nice...
How nice finally to meet Michael who took this challenge and fixed the job!
Nice quality. Good result.

HappyGerry

Zeer prettig geholpen en de items passen als gegoten!

Ruud

Inmiddels enkele bestellingen geplaatst bij Maikel. Bij elke levering weer versteld van de afwerking en kwaliteit. Echt vakmanschap met een toch ogenschijnlijk lastig te verwerken product. Maikel... Inmiddels enkele bestellingen geplaatst bij Maikel. Bij elke levering weer versteld van de afwerking en kwaliteit. Echt vakmanschap met een toch ogenschijnlijk lastig te verwerken product. Maikel staat je graag en goed te woord als je vragen hebt of advies wilt over kleurcombinaties of maatvoering.

In één woord top!

Cornelis

In het contact voeren vriendelijk & vrolijk de boventoon en bij de productie zitten vakkundigheid & creativiteit elkaar niet in de weg.
Het resultaat is een mooi & bijzonder kledingstuk....
Het resultaat is een mooi & bijzonder kledingstuk. Handgemaakt en van hoogwaardige kwaliteit.

Danja

Nadat ik ontdekte dat Maikel écht op maat kleding maakt en met precies de kleuren die je maar kunt willen, heb ik twee jurken gekocht en ze zijn beide totaal prachtig!! Helaas kreeg de... Nadat ik ontdekte dat Maikel écht op maat kleding maakt en met precies de kleuren die je maar kunt willen, heb ik twee jurken gekocht en ze zijn beide totaal prachtig!! Helaas kreeg de doorschijnende jurk een verkleuringsprobleem, maar Maikel heeft daar zeer professioneel mee geholpen en tegen extreem schappelijk tarief. Nu luister ik goed naar zijn bewaartips en geniet ik daardoor lang van m'n outfits. Als ik eenmaal weet wat voor creatie ik nu wil, ga ik zéker weer bij Maikel bestellen!