Met mijn man allebei kleding gekocht. Beetje onzeker in het begin maar Maikel is echt zo lief en attent dus heel mooi geslaagd beiden ...

Anand

Niet eerder iemand meegemaakt die met zoveel liefde en passie over het maken van latex kleding sprak. Maikel is zeer klantgericht en stelde mij meteen op mijn gemak. Ik kan iedere man die voor het... Niet eerder iemand meegemaakt die met zoveel liefde en passie over het maken van latex kleding sprak. Maikel is zeer klantgericht en stelde mij meteen op mijn gemak. Ik kan iedere man die voor het eerst latex kleding wil uitproberen Maikel van harte aanbevelen!!

Rob

Vriendelijke hulp op chat. Snelle levering en perfecte pasvorm

N&O

Super goeie ervaring, ik als beginneling vond het nog wel spannend om naar zo'n winkel te gaan. Al snel zie je duidelijk verschil van kwaliteit en pasvorm in vergelijking tot goedkope internet... Super goeie ervaring, ik als beginneling vond het nog wel spannend om naar zo'n winkel te gaan. Al snel zie je duidelijk verschil van kwaliteit en pasvorm in vergelijking tot goedkope internet (aliexpres of wish) rotzooi. Zeer relaxte sfeer, goed advies, aangenaam persoonlijk contact en ook niet geheel onbelangrijk: uitstekende koffie!

Nou ja zeg . . . de persoonlijke aandacht die Maikel schenkt aan je bestelling., niet normaal! ;-) Super-de-luxe!

Rubberchaser

I'm from Belgium. I bought a latex jeans. So easy, when one applies the chat possibility at his site. Maikel is so nice and kind. Makes whatever you desire. Not expensive. You really shout try!... I'm from Belgium. I bought a latex jeans. So easy, when one applies the chat possibility at his site. Maikel is so nice and kind. Makes whatever you desire. Not expensive. You really shout try! Delivery goes fast!!! Rubber is perfect quality. Maikel understands easily what you want. I'm very happy with my pants, although I'm a perfectionist. Take your chance! He will make you happy!

Marga Kremer

Ik heb Maikel via googel gevonden en een afspraak gemaakt . De ontvangst was geweldig Maikel stelde mij gelijk op mijn gemak . Ik had mijn wensen bekend gemaakt en Maikel wist precies wat mijn... Ik heb Maikel via googel gevonden en een afspraak gemaakt . De ontvangst was geweldig Maikel stelde mij gelijk op mijn gemak . Ik had mijn wensen bekend gemaakt en Maikel wist precies wat mijn wensen waren . En heeft mij een van zijn creaties aangemeten , ik ben er super blij mee . Hij liet mij zijn atelier zien waar hij de mooiste creaties ontwerpt .
En er straalt zoveel rust uit in zijn atelier , ik beveel een ieder Maikel aan, die verzot is op latex . De mooiste creaties waar je van droomt . En je kunt zelf met een ontwerp komen en Maikel draait er zijn hand niet voor om .
In woord dank je wel Maikel je hebt deuren voor mij geopend . En ik kom zeker nog eens terug .

Latex fan

Heb ervaring met andere latex kleding zaken maar zoals bij Maikel daar kunnen er nog veel van leren. Bij Maikel is het echt top. De tijd die er voor je genomen wordt en de kritische kijk van Maikel... Heb ervaring met andere latex kleding zaken maar zoals bij Maikel daar kunnen er nog veel van leren. Bij Maikel is het echt top. De tijd die er voor je genomen wordt en de kritische kijk van Maikel of het wel allemaal past en goed zit. De adviezen geweldig. Eindelijk een zaak waar je graag weer naar teruggaat. We hebben ook maatwerk laten maken en ook dat zit perfect. Binnen een week. 👍🏼👍🏼👍🏼Niets anders dan lof. Een man die hart voor zijn zaak heeft en achter zijn producten staat.

DJ

Fantastische service en perfect zittende kleding! Een volgende aankoop doen wij hier zeker weer.

Danny Latjes

Via een vriend kwamen we bij Maikel terecht. We zijn beginners op het gebied van latex, en we zochten iemand die ons een beetje op weg kon helpen. Een afspraak met Maikel gemaakt, en licht gespannen... Via een vriend kwamen we bij Maikel terecht. We zijn beginners op het gebied van latex, en we zochten iemand die ons een beetje op weg kon helpen. Een afspraak met Maikel gemaakt, en licht gespannen kwamen we aan in zijn atelier.
We zijn zeer vriendelijk ontvangen en met de nodige "koetjes en kalfjes" praatjes, voelden we ons gauw op ons gemak.

Onze wensen besproken en al gauw werden we in onze allereerste latex outfit geholpen.
Dankzij zijn tips en tricks, hebben we er alle vertrouwen in. Hij neemt de tijd, en geeft zijn eerlijke mening.

De kledingstukken zijn stuk voor stuk uniek en perfect afgewerkt.
We waren op zoek naar een kledingstuk waar we geen voorbeeld van hadden en ook dat is geen probleem bij Maikel. Hij denkt met je mee en gaat ermee aan de slag.
Als je iets wenst wat nog niet gemaakt is, dan maakt hij dat gewoon voor je op maat.

We verlieten zijn atelier na 2,5 uur met een zeer tevreden gevoel, en twee prachtige outfits. Maikel gaat nog aan de slag met een op maat gemaakte rokje, en we hebben alle vertrouwen erin dat dat goed gaat komen.