Rowan van de Kamp

Snelle service, volgende dag was al mogelijk. Fijn contact en alles op tijd. Zeer tevreden!

LPK Elektra & onderhoud

Top service! Na de rit aan vraag was mijn pakket sneller geleverd dan ik bedacht had.

Wim van Westen

Redelijk goed. De eerste rit op 12/4 werd keurig uitgevoerd. Adequate chauffeur, zending goed geladen en professioneel vastgezet. Keurig op tijd en keurig afgeleverd en gelost. Over de tweede... Redelijk goed. De eerste rit op 12/4 werd keurig uitgevoerd. Adequate chauffeur, zending goed geladen en professioneel vastgezet. Keurig op tijd en keurig afgeleverd en gelost. Over de tweede zending van vandaag 26/4 zijn wij minder te spreken. De chauffeur arriveerde 40 minuten te laat in Hilversum zonder telefonisch contact op te nemen. Wij belden dus maar zelf naar kantoor om info. Commentaar van de chauffeur: we zijn er toch. Er werd minder professioneel geladen en op ons aandringen de lading vastgezet. Ook bij het lossen ging er bijna eea mis. Volgende rit graag de eerste chauffeur! Over jullie tarief niets te klagen.

keesjan veth / cj agencies bv

Eerste keer gebruik van gemaakt, top geregeld!

M. van der Veld

Last Minute koeriers heeft ons vorige week behoorlijk uit de brand geholpen met, inderdaad een Last Minute job.
Naast de goede prijs was de service ook zeer goed. Snelle afhandeling van de...
Naast de goede prijs was de service ook zeer goed. Snelle afhandeling van de opdracht en keurig een foto bij de pick-up locatie op het moment dat de goederen waren opgehaald.

Werque.nu BV

Zeer snel, goede service.

Anne

Goede ervaring, erg snel en duidelijk proces

Rob Hegeman

Supersnel en alles precies volgens afspraak.