Anthonissen Hans

Wij hebben voor de eerste keer bij Larareizen een vakantie gereserveerd en dit is ons zeer goed meegevallen.
Goed bezig,doe zo verder

Goed geregelde transfers naar het hotel en naar de luchthaven.

Chantal Luyckfasseel

Perfecte service!al meerdere malen met Lara reizen geboekt en altijd alles netjes in orde. Ook Mohamed die ons elke keer opnieuw van en naar de luchthaven brengt is top!!Goeie communicatie, altijd...

Zeer vlotte communicatie, goede prijszetting en duidelijke informatie.

Duidelijke gegevens over kamertypes en bijhorende prijzen op de website! Vriendelijke en snelle antwoorden.

R.c. Fasch

Prima service ongeveer 5 keer bij lara reizen geboekt waarvan 1 keer minder bevallen is

Prima prijs kwaliteit en vervoer vanaf vliegveld naar hotel en terug is ook meestal prima geregeld.

Op dit moment niet

Eric

Alles super verzorgd en goede service

Persoonlijke aandacht. Nakomen van afspraken

N.v.t.

steven veireman

Reeds de 7° vakantie die wij met Lara reizen boekten. Steeds correcte afhandeling en correcte prijzen. De privé transfer van luchthaven Antalya naar hotel en omgekeerd verlopen steeds tijdig. Een...

Antwoorden vrij snel op uw vragen

een glaasje champagne misschien tijdens transfert luchthaven naar hotel?

Nuytkens marc

1 ste keer met Lara reizen geboekt 100% meegevallen.zeker voor herhaling vatbaar

Goede servies,transfer privé taxi van luchthaven naar hotel zeer goed met dank aan Muhammed

Geen verbeterpunten alles was zeer goed

Eerste keer geboekt en echt tevreden ! Ga in de toekomst zeker opnieuw boeken bij Lara Reizen, persoonlijke service op en top !!!

U kan alles vragen via mail of whatsapp wat betreft uw verwachtingen en vluchten enz betreffende uw reis

Eigenlijk niet , helemaal tevreden

Goossens

Vlotte afhandeling van de reservatie

Persoonlijk transport geeft een extra meerwaarde

Fam steenkamer

Voor het eerst hier geboekt nou ik net terug van vakantie alles goed geregeld wordt persoonlijk van het vliegveld gehaald en terug gebracht zo makkelijk en snel heerlijk goed Nederlands wordt er...

Snel in het hotel geen romslom met andere mensen weg brengen persoonlijk contact via de whatsup

Website