Brouwer

Internet en reviews... vaak lees je alleen maar de slechte ervaringen over bedrijven... Graag maak en neem ik even de tijd voor Laptops4all. Afgelopen vrijdag 1 februari een Dell laptop besteld,...

Zeer goede prijs/kwaliteit
Snel, duidelijk en overzichtelijk

wim kayzer

Te vaak kom je tegenwoordig vakmensen tegen die die naam niet waard zijn. Maar bij Laptops4all is vakmanschap waarlijk meesterschap. Met uiterst plezierige mensen. Een verademing.

Fantastisch team, door en door professioneel, de (klant)vriendelijkheid zelve.

Ronald van Soest

Je weet nooit of het uit intrinsieke motivatie komt, maar service is top

Zelfs feedback op vrije zondag over klein probleem met pc

Rienk Nauta

Goede service na probleem met mijn laptop is deze binnen een week gerepareerd zonder kosten. Goede medewerkers met verstand van zaken top bedrijf.

Deborah de Liever

Let op! Zogenaamde garantie stelt niets voor. Binnen garantie gaat scherm kapot zonder dat wij iets verkeerd hebben gedaan en garantie geldt niet 'omdat scherm niet zomaar spontaan breekt'.

Reactie Laptops4all.nl:

Beste Deborah,

Wij hebben aan de hand van uw toegestuurde foto's duidelijk een barst in het scherm geconstateerd.
Een barst in het beeldscherm ontstaat niet spontaan hier gaat een actie aan vooraf zoals stoten, per ongeluk op zitten/staan, de laptop dicht klappen, te hard of met iets er tussen enz..
Daarom kunnen wij dit niet vervangen onder garantie hoe vervelend het ook is.
Als u twijfelt aan onze constatering kunnen wij alleen maar zeggen laat een second opinion uitvoeren door een collega dan hoort u van hen of het zo is.
Aan de hand daarvan had u uw conclusies kunnen trekken en een eerlijke review kunnen geven op het wel of niet verlenen van onze service.
Wij vinden het jammer dat u dit niet heeft gedaan maar direct een zeer slechte review gegeven heeft.

Wij willen u graag helpen de laptop weer in orde te maken.
Als u toch besluit de laptop toe te sturen, kunnen wij hem snel voor u maken zodat u niet lang zonder hoeft te zitten.

Jocelyn Wolzak
Team Laptops4all

Nini

Fijne refurb Dell met wi7 van deze zaak en deze doet het al jaren uitstekend. Betrouwbare zaak laptops4all. Dus ook met gewone desktoppers.. 😁
Ik ben een zeeeer tevreden klant en koop geen...

Nee is gewoon degelijk, mocht er wat wezen regelen ze het meteen.

HRM workplace

Windows was zo vriendelijk mijn laptop ongevraagd up to daten met als resultaat een blauwscherm en een foutmelding. Alles geprobeerd, geen leven meer in te krijgen. Laptops4all heeft de LapTop...

Vooraf prijsopgave, binnen afgesproken tijd gerepareerd. Melding dat de PC klaar was.

Zeer snelle levering. Prijs kwaliteit. Zeer goede kwaliteit en prijs is rechtvaardig.

Je wordt via mail op de hoogte gebracht dat u bestelling onderweg is.

Geert van Veghel

Ik heb al verschillende laptops prive en bedrijfsmatig van Laptops4all gekocht van goedkoop tot duur.
En iedere keer weer tot volle tevredenheid!

ik werd steeds zeer, zeer goed geholpen en bij een akkefietje meteen opgelost.

Rob Adriaansen

Fantastisch geholpen! Ik was dringend op zoek naar een vervangende laptop voor mijn vader (75 jaar) en ik ben op mijn wenken bediend. We hebben samen precies die laptop gekozen die het beste...

Goed bekend met de computers die ze in huis hebben.
Flexibel, denken met je mee.