Makkelijk online kopen en een geduldige servicemedewerker, voor als je het zelf even niet weet, of twijfels hebt. Daar ben ik mee geholpen, voorlopig althans.

Ik werd gebeld, omdat er iets met de verzending was. Dat had ik zelf nog niet eens gemerkt, dus ik was blij en ook een beetje verbaasd dat ik zo snel werd geholpen!

Jan van der stoel

Prima service, en goede hulp

werd meteen geholpen, en alles werd goed uitgelegd zou het bedrijf zeker aanbevelen

Arjan

Goede laptop, goede service!

Zocht een laptop waarop ik ook kon werken. Wou niet al teveel geld betalen maar moest wel een stevige laptop zijn. Zodoende kwam ik bij een refurbished laptop uit. Bij laptap-kopen ben ik vakkundig... Zocht een laptop waarop ik ook kon werken. Wou niet al teveel geld betalen maar moest wel een stevige laptop zijn. Zodoende kwam ik bij een refurbished laptop uit. Bij laptap-kopen ben ik vakkundig geadviseerd en heb uiteindelijk een Dell precision 4600 gekocht. Echt een super laptop!

Hans de Jong

Super laptop

Gistermiddag een HP Probook 6570B gekocht. Echt een supermooie laptop. Is een tweede hands maar echt supersnel! Goed advies mensen van laptop-kopen.nl

Karel

Mooie laptop en goede service

Eerlijk advies en goede service. Fijn dat er nog zulke zaken zijn!

Rene

Topservice

Na veel ellende te hebben gehad met een aantal computers ben ik door een vriend van me uiteindelijk doorverwezen naar de online site Laptop-Kopen. Via deze site uiteindelijk ook een mooie computer... Na veel ellende te hebben gehad met een aantal computers ben ik door een vriend van me uiteindelijk doorverwezen naar de online site Laptop-Kopen. Via deze site uiteindelijk ook een mooie computer gekocht. Ben zeer tevreden over de manier waarop ik behandeld ben en ook de kwaliteit van het geleverde product spreekt me erg aan. Daarnaast een goede overzichtelijke site.

Marco Joustra Luminard

Gewoon goed!!!!!

Wil je een goede laptop voor een nog betere prijs? Stop dan met zoeken! Wat het extra bijzonder maakt is de service. Laptop-kopen.nl denkt met je mee. En afspraak is afspraak!

Uitstekende service.

Uitstekende service!

Friks web en marketing

Super service en top kwaliteit voor een goed prijs

Wij hebben meerdere laptops aangeschaft voor verschillende zakelijke doeleinden. De kennis en service van laptop-kopen.nl
is altijd upodate en eerlijk! Hierdoor komen wij steeds weer terug bij...
is altijd upodate en eerlijk! Hierdoor komen wij steeds weer terug bij laptop-kopen.nl.
Dennis en zijn team bedankt!

Andrew

Altijd goed!

Altijd goed en altijd snel met de levering van de laptop! Vaste klant bij laptop-kopen.nl!