Landmerk

Heb je beter grip gekregen op de theorie?
Heb je beter leren spreken?
8.2/10
Wist de docent inspirerend te vertellen?
Hoe was de sfeer tijdens de cursus?

Lefert Spoelman

We hebben het over de tijd van shakespeare gehad, we hebben van een toneelstuk van shakespeare een stuk gelezen. En we hebben meerdere speeches gehouden.

Shakespeare op Greijedanus

Meer geleerd dan ik bij meeste dingen zou leren.

Soms zijn de stukken te ingewikkeld met teveel komma's

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

Het Speeches gedeelte, omdat ik best wel wat meer durf te zeggen nu denk ik.

Anne-Wil

Ik vond het erg leuk en leerzaam.

Shakespeare op Greijdanus

Het toneelstuk werd goed uitgelegd en ik heb nieuwe dingen geleerd als ik zelf toneel speel.

De inleiding was erg lang.

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

Toneelspelen, daar werd goed feedback op gegeven waardoor je bij elk stukje dat je moest toneelspelen weer wat nieuws leerde.

Anne-Lynn Overweg

Ik vond het heel erg leuk, ik heb ook heel veel dingen geleerd.

Shakespeare op Greijdanus

Het werd allemaal duidelijk uitgelegd, er werd ook in situaties uitgelegd die vandaag de dag van toepassing zijn.

De inleiding was erg lang.

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

De speech geven, ik heb geleerd hoe ik een goeie speech kan voorbereiden en ook dat het helemaal niet uitmaakt als je je tekst kwijt bent, dat je dan kunt improviseren.

Jorick

Shakespeare les
Erg interessabt

Shakespeare

Goed lesgegeven

Ook echt toneel met attributrn

Presenteren

Nvt

Robert Schipper

Het was leuk en interessant

Shakespeare Greijdanus

Het drama waarbij je presenteert

De stiltes na het vragen

Het spreekdeel, bruikbare tips

Christian van Room

Positief, ik vond het heel leuk om een keer drama te proberen

Shakespeare of greijdanus

Veel gesprek, praktisch met toneel, goede tips
Super goede docent

Iets te lange stiltes misschien wat sneller doorbreken

Acteren, toneel

Niet gedaan

Imke Crielaard

Ik heb onwijs genoten van de reis en de ervaring. Door het intensieve programma heb ik me geen moment verveeld en heb ik veel uit zo'n week kunnen halen.

Retorica in Rome

De leraren waren enthousiast wat ervoor zorgde dat het een plezier was om de lessen te volgen.

Als het zou kunnen zou het handig zijn om al eerder te weten of je bent toegelaten. Zo kan je eerder vervoer regelen en zorgt dat voor minder stress.

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

Het herhaaldelijk speechen voor anderen zorgt ervoor dat je je comfortabel voelt en je dus gefocust kan leren van je verbeterpunten.

Wat vind je van de website en het aanmeldproces?

Het was een duidelijk proces en er waren geen vragen.

Ilse Datema

Het was een onwijs leuke ervaring om mee te mogen maken. Iedereen was erg aardig en er hing een ontspannen sfeer, terwijl je erg veel leerde. Ik heb me nooit verveeld door het geweldige maar drukke... Het was een onwijs leuke ervaring om mee te mogen maken. Iedereen was erg aardig en er hing een ontspannen sfeer, terwijl je erg veel leerde. Ik heb me nooit verveeld door het geweldige maar drukke programma.

Retorica in Rome

Iedereen was heel gemotiveerd en dat zorgde voor een goede sfeer in de les. Iedereen werd betrokken in de les en de docenten waren heel aardig.

Een bevestigingsmail krijgen als je je hebt aangemeld, zodat je zeker weet dat het goed is gegaan en meerdere vervoersopties vanaf het vliegveld en in de stad in de brief zetten.

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

Het voordragen van de speeches, je kreeg goede feedback die je de volgende keer weer kon gebruiken en mee kon oefenen. Ook vond ik de colleges over Cicero heel interessant, omdat ik op een andere... Het voordragen van de speeches, je kreeg goede feedback die je de volgende keer weer kon gebruiken en mee kon oefenen. Ook vond ik de colleges over Cicero heel interessant, omdat ik op een andere manier heb leren denken.

Wat vind je van de website en het aanmeldproces?

Het is heel duidelijk, je weet goed waar je aan toe bent.

Klaske Wiegel

Ik heb het onderwijs van Landmerk als erg fijn en vrij ervaren. Het was erg fijn dat er ruimte was voor fouten. Ook merkte ik erg dat de onderwijsstijl mij zelf er meer toe dwong bezig te zijn met... Ik heb het onderwijs van Landmerk als erg fijn en vrij ervaren. Het was erg fijn dat er ruimte was voor fouten. Ook merkte ik erg dat de onderwijsstijl mij zelf er meer toe dwong bezig te zijn met de stof in plaats van mijn resultaten aan de hand van deze stof.

Retorica in Rome

Geweldige lesstijl, divers en vol programma en goede groepselectie.

Misschien een wat specifiekere indicatie van wat je moet voorbereiden, maar verder niets.

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

Van het speechen. Zeker als je er in zo’n korte tijd tot gedwongen wordt, helpt dat heel erg om je skills te verbeteren.

Wat vind je van de website en het aanmeldproces?

Ik vond het makkelijk om te begrijpen en me aan te melden.

Charlotte Loeff

Ik heb echt enorm genoten van mijn Reis naar Rome het was echt een ervaring om nooit te vergeten. Ik heb echt extreem veel geleerd en het onderwijs werd echt op een hele leuke en interactieve manier... Ik heb echt enorm genoten van mijn Reis naar Rome het was echt een ervaring om nooit te vergeten. Ik heb echt extreem veel geleerd en het onderwijs werd echt op een hele leuke en interactieve manier gegeven. De docenten waren heel aardig en gezellig en hetzelfde geld voor mijn mede-studenten.

Retorica in Rome

De locatie was echt geweldig met uitzicht op de sint-Pieter. Daarnaast was ook het onderwijs echt geweldig en de verschillende gastsprekers waren ook heel erg leerzaam.

De reis zou nog beter worden als we iets meer uitleg zouden krijgen over de functie van de verschillende gastsprekers. Ook zou het beter zijn als we een groter deel van de literatuur zouden kunnen... De reis zou nog beter worden als we iets meer uitleg zouden krijgen over de functie van de verschillende gastsprekers. Ook zou het beter zijn als we een groter deel van de literatuur zouden kunnen behandelen.

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

Ik heb het meest geleerd van het spreken en de verschillende speech opdrachten. Vooral omdat je elke keer bepaalde stukjes opnieuw moet doen zodat je hier extra goed op kan oefenen.

Wat vind je van de website en het aanmeldproces?

Ik vind het aanmeldingsproces goed alleen zou het fijn zijn als je na je aanmelding een bevestiging krijgt dat je in ieder geval weet dat je aanmelding goed is binnengekomen.