Landmerk

Heb je beter grip gekregen op de theorie?
Heb je beter leren spreken?
8.2/10
Wist de docent inspirerend te vertellen?
Hoe was de sfeer tijdens de cursus?

Jens de Wilde

Erg fijn, hoe je wordt betrokken in de les

Telefoon niet gebruiken
Opbouw van de lessen

Nederlandstalige literatuur

Van alle theorie gedeeltes

Erg gemakkelijk

Sanne Lambregts

Zeer leerzaam en ik heb een heel andere manier van lesgeven meegekregen, die naar mijn mening efficiënter is.

Grote vragen in de psychologie

Zeer goede manier van lesgeven, goede keuze van gastsprekers en goede casussen.

Meer duidelijkheid over de eindopdracht en eindpresentatie.

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

Ik heb het meest geleerd van het deel waar we de teksten gingen bespreken, want zo werden mijn vaardigheden in teksten begrijpen, verbeterd en konden we zelf nadenken over wat we hiervan vonden.

Wat vind je van de website en het aanmeldproces?

Goed geregeld en goed georganiseerd!

Enice Dekker Kleijn

Ik vond het een hele mooie ervaring, het onderwijs was heel anders dan wat voor onderwijs we op school krijgen. Onze aandacht werd er de hele tijd bij gehouden en de vragen die gesteld werden zetten... Ik vond het een hele mooie ervaring, het onderwijs was heel anders dan wat voor onderwijs we op school krijgen. Onze aandacht werd er de hele tijd bij gehouden en de vragen die gesteld werden zetten ons constant aan het denken. Je moet er dus de hele tijd goed bij blijven. Ook leren we over onderwerpen die op school nooit aanbod komen.

Cursus psychologie

-de groep was klein hierdoor was er voldoende aandacht voor iedereen
-de groep was klein hierdoor was er voldoende aandacht voor iedereen
-de sfeer was gezellig en de docenten regelde bijvoorbeeld een etentje met de hele groep, dit zorgde voor een goede band met de groep

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

Vooral het begrijpen van teksten en het nadenken over ingewikkelde kwesties. We kregen iedere week teksten die hoog boven mijn niveau lagen. Hierdoor moest ik echt de tijd ervoor nemen en kan ik... Vooral het begrijpen van teksten en het nadenken over ingewikkelde kwesties. We kregen iedere week teksten die hoog boven mijn niveau lagen. Hierdoor moest ik echt de tijd ervoor nemen en kan ik makkelijker een moeilijke tekst begrijpen.

Makkelijk en snel

Diesel Lammerse

Mijn ervaring met Landmerk was heel erg inspirerend, leerzaam en vermakelijk.

Grote Vragen in de Psychologie

De cursus was heel erg leerzaam en inspirerend voor mij. Ook wordt er duidelijk vermeld wat er van je verwacht wordt door middel van een cursus gids en een Dropbox map. De lessen zijn erg... De cursus was heel erg leerzaam en inspirerend voor mij. Ook wordt er duidelijk vermeld wat er van je verwacht wordt door middel van een cursus gids en een Dropbox map. De lessen zijn erg vermakelijk en interactief. Er hangt altijd een goede sfeer door de les methode van de docenten en de interactie tussen leerlingen. En tot slot was dit een cursus die mij in ieder geval mijn hele leven bij zal blijven.

Er zou in de aanmelding duidelijker moeten staan dat je Engelse taal vaardigheid erg goed moet zijn, omdat we een aantal Engelse teksten te lezen kregen die zelfs pittig waren voor leerlingen die... Er zou in de aanmelding duidelijker moeten staan dat je Engelse taal vaardigheid erg goed moet zijn, omdat we een aantal Engelse teksten te lezen kregen die zelfs pittig waren voor leerlingen die goed zijn in de Engelse taal.

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

De praktische delen. Wanneer we echt met elkaar gingen praten en serieus gingen nadenken over de stof. Dit was juist zo leerzaam omdat je echt leerde denken over moeilijke vragen in de psychologie.... De praktische delen. Wanneer we echt met elkaar gingen praten en serieus gingen nadenken over de stof. Dit was juist zo leerzaam omdat je echt leerde denken over moeilijke vragen in de psychologie.

Toch vind ik het moeilijk niet gewoon alle onderdelen te noemen want zowel het theorie gedeelte al de tijd met de gastsprekers was interactief en heel erg leerzaam.

Wat vind je van de website en het aanmeldproces?

Het aanmelding process was erg gemakkelijk en dat was zeker een pluspunt. Het enige kleine ding wat misschien fijn had kunnen zijn was een bevestiging (mail) van je aanmelding. Verder is de website... Het aanmelding process was erg gemakkelijk en dat was zeker een pluspunt. Het enige kleine ding wat misschien fijn had kunnen zijn was een bevestiging (mail) van je aanmelding. Verder is de website erg 'clean' en overzichtelijk.

Lois

Super leerzaam. Biedt veel aan qua stof en zorgde ervoor dat iedereen geïnteresseerd bleef!
Alles was heel mooi geregeld van les locatie tot het borrel op het eind. Ik zou heel graag weer mee doen en mijn kennis uitbreiden.

-les structuur
-manier waarop lessen worden gegeven (je wordt gemotiveerd en gestimuleerd om mee te doen zonder enig gevoel van dwang.)
-les afwisseling (verschillende stukken van de...
-les structuur
-les afwisseling (verschillende stukken van de lessen werden door verschillende mensen uitgevoerd.)
-gastsprekers waren heel informatief en enorm leerzaam.
-Communicatie tussen docent en leerling

-Misschien een “vraag van de dag” opzetten zodat er ook naar iets toegewerkt kan worden tijdens de cursuslessen.

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

De theorie aan het begin altijd. Dit komt vooral omdat er veel ruimte is om te mee te denken en om vragen te stellen en te beantwoorden. Je wordt er goed in meegetrokken en iedereen is actief bezig.

Soepel

Feline van der Molen

Het was een hele intensieve maar leuke en gezellige ervaring. Ik heb er oprecht wat van opgestoken en merk echt dat ik meer nadenk over simpele dingen

Grote vragen in de psychologie

De casussen waren heel interessant.

4 uur luisteren is wel lang

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

Het moment dat je met andere in gesprek ging. Dat krijg je namelijk een ander standpunt te horen

Heel makkelijk

Heidi

Het was een enorm leuke en educatieve ervaring, veel geleerd niet alleen over psychologie maar ook over mezelf en heb verbetering kunnen maken in mijn manier van denken en spreken.

Aan welke cursus heb je deelgenomen?

De grote vragen van de psychologie

Interessante stof, duidelijke opbouw van stof/duidelijk onderwerp en uitwerking ervan. Goed cursus materiaal, leuke locaties. Kleine groep is fijn, goede docenten.

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

in het geheel wie de mens is en welke psychologen/filosofen/sociologen er ook theorieën hebben en beter leren spreken.

Wat vind je van de website en het aanmeldproces?

het is een duidelijke, nette website, aanmeldproces was gemakkelijk en net als de site overzichtelijk.

Loekie Dijkstra

Het was fantastisch!

Grote vragen in de psychologie

De docenten waren ontzettend goed, de sfeer was fantastisch en het niveau en de informatie waren top.

Duidelijk de locatie van tevoren aangeven.

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

Van de onderdelen waar we bepaalde kwesties gingen discussiëren en eigenlijk elkaar steeds tegenspraken

Super netjes!

Susanna Koppe

Ik heb ontzettend veel geleerd op gebied van de theorie van het recht. Ook heb ik geleerd hoe je dieper over de filosofische actergrond van het recht kunt nadenken. Bij het retorica gedeelte is mijn... Ik heb ontzettend veel geleerd op gebied van de theorie van het recht. Ook heb ik geleerd hoe je dieper over de filosofische actergrond van het recht kunt nadenken. Bij het retorica gedeelte is mijn spreekvaardigheid veel beter geworden, dankzij de feedback en het luisteren naar anderen. Al met al, een echte aanrader!

Recht &Retorica

De intensieve en betrekkende manier waarop het college gegeven wordt.

Kan ik eigenlijk niet bedenken.

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

Recht. De colleges gingen op de behandelde theorie in, maar op zo’n manier dat we zelf erachter kwamen, of erachter probeerden te komen waarom het zo is.

Duidelijk.

Ellen Ridder

Afgelopen weken ik voor de tweede keer deelgenomen aan een cursus van Stichting Landmerk. Ook deze keer heb ik weer hartstikke veel geleerd op een uitzonderlijke manier in een korte tijd. Dankzij de... Afgelopen weken ik voor de tweede keer deelgenomen aan een cursus van Stichting Landmerk. Ook deze keer heb ik weer hartstikke veel geleerd op een uitzonderlijke manier in een korte tijd. Dankzij de cursussen heb ik mij kunnen ontwikkelen tot wie ik nu ben.

Recht en retorica

Twee topdocenten die allebei op een hele leuke en uitzonderlijke manier lesgaven. Tijdens de cursus werd ik uitgedaagd om diep na te denken over verschillende onderwerpen en vragen. Elke week werd... Twee topdocenten die allebei op een hele leuke en uitzonderlijke manier lesgaven. Tijdens de cursus werd ik uitgedaagd om diep na te denken over verschillende onderwerpen en vragen. Elke week werd ik gemotiveerd om dieper na te denken en het beste uit mezelf te halen.

Een tip is om misschien een keer een les retorica specifiek te besteden aan de opbouw van een pleidooi met behulp van een casus. Dus de casus doornemen en uitleggen hoe je vanuit daar een pleidooi... Een tip is om misschien een keer een les retorica specifiek te besteden aan de opbouw van een pleidooi met behulp van een casus. Dus de casus doornemen en uitleggen hoe je vanuit daar een pleidooi schrijft.

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

Van het onderdeel recht heb ik het meeste geleerd. Eerst dacht ik dat het recht alleen maar regels lezen/weten en toepassen was maar het is veel meer! Ik heb geleerd waarom er nou bepaalde wetten... Van het onderdeel recht heb ik het meeste geleerd. Eerst dacht ik dat het recht alleen maar regels lezen/weten en toepassen was maar het is veel meer! Ik heb geleerd waarom er nou bepaalde wetten zijn en waarom deze op die manier geformuleerd zijn en waarom dat zo belangrijk is. Bovendien heb ik ook weer veel geleerd bij het onderdeel retorica.

Wat vind je van de website en het aanmeldproces?

Heel erg overzichtelijk en duidelijk!