Edouard Mathus

We hadden een transformator besteld en de ideal modus o te betalen werkte niet dus werd door jullie de bestelling geannuleerd. Ik had inmiddels toch betaald en jullie waren goed bereikbaar via de... We hadden een transformator besteld en de ideal modus o te betalen werkte niet dus werd door jullie de bestelling geannuleerd. Ik had inmiddels toch betaald en jullie waren goed bereikbaar via de telefoon en na een zeer constructief telefonisch gesprek alles toch gekregen

uiteindelijk dus prima

Ellen Boger

Positieve ervaring.

Snelle levering,

Ida Botter

Duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring

goed geholpen aan de telefoon

Yvonne Hartman

Duidelijke site

Snelheid

Hans R.

Eenvoudig juiste type led lamp gevonden en meteen besteld. Enkele dagen later geleverd.

Beschrijf hier uw ervaring

Efficiënt en correct uitgevoerd. Product zoals gevraagd, goed verpakt.

Vincent Kuijpers

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

Goed ingepakt en voorzien van alle dingen die erbij horen.

L. Hessels

Lichtbron niet naar wens, netjes opgelost

Beschrijf hier uw ervaring

De lichtbron die wij gekocht hadden voldeed niet aan onze verwachting. Na contact met Lamponline werd dit netjes opgelost. Wij zijn tevreden.

Yan Lanna Alexandre

Slecht

Beschrijf hier uw ervaring

Moest 8 euro betalen voor verzendkosten van mijn retour.

Reactie Lamponline:

Goedenavond, klopt . Wij versturen de artikelen gratis op vanaf € 35,- en mocht deze toch niet naar het zin zijn kunt u deze retourneren in een van onze winkels of u kunt deze retour sturen met een... Goedenavond, klopt . Wij versturen de artikelen gratis op vanaf € 35,- en mocht deze toch niet naar het zin zijn kunt u deze retourneren in een van onze winkels of u kunt deze retour sturen met een transport dienst naar keuze

theo de wert

Beschrijf hier uw ervaring

Geleverd snel en goed verpakt

Annelies Hermans

Deze is prima.

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben online een lamp besteld en hebben deze vlot en onbeschadigd op een service punt kunnen ophalen nadat we niet thuis waren.