Van grinsven

Correct bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

Mooi product en goede levering. Netjes op afgesproken dag

monique

Fantastisch

Beschrijf hier uw ervaring

alles perfect verlopen super klantvriendelijk en komen alle afspraken na !!!

Roel Smit

Goed en snel geleverd, mooi assortiment

Alles conform afspraak, prima

Maddy van Leeuwen-Viveen

Slechte klantenservice

Beschrijf hier uw ervaring

Vier dagen na bestelling pas gehoord dat mijn product niet voorradig was en ook niet geleverd was. Die overige lampen zijn al die tijd niet verzonden. Geen excuses ontvangen, wel belofte tot... Vier dagen na bestelling pas gehoord dat mijn product niet voorradig was en ook niet geleverd was. Die overige lampen zijn al die tijd niet verzonden. Geen excuses ontvangen, wel belofte tot crediteren ene lamp maar vooralsnog geen bedrag ontvangen.

Reactie Lamponline:

Excuses en bedrag is direct terug gestort

Kees

Niet zo best

Beschrijf hier uw ervaring

Duurde te lang voor een bedrijf dat in onze eigen woonplaats zit muur dan een week is te lang.

Reactie Lamponline:

Excuses duurde inderdaad te lang

Anja

Geweldig

Beschrijf hier uw ervaring

de feedback doet wel raar

HJW Hillebrandt

Wij kennen uw bedrijf al 10 jaar en hebben al heel wat lampen aangeschaft. Wij zijn dus zeer tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben ooit led badkamer lampen gekocht die binnen een jaar kapot gingen. Dat is keurig destijds opgelost. Nu na 10 jaar ging weer een led badkamer lamp kapot en staat op de site dat dit type... Wij hebben ooit led badkamer lampen gekocht die binnen een jaar kapot gingen. Dat is keurig destijds opgelost. Nu na 10 jaar ging weer een led badkamer lamp kapot en staat op de site dat dit type lamp niet geschikt is voor de badkamer. Wij hebben nu onlangs een ander type led badkamer lamp aangeschaft.

K. Hilgerson

Snelle en correcte levering. Ruim aanbod

Goedekwaliteit. Netjes verpakt.

Rikavella

Beschrijf hier uw ervaring

Goeie service, vlotte afhandeling.

H.jansen

Uitstekend.

Beschrijf hier uw ervaring

Alles was prima verpakt en bezorging was ook prima.