Elza Staepels

Werkt prima

Beschrijf hier uw ervaring

Direct antwoord op gestelde vragen en uitgevoerd zoals beloofd

Schani Deroo

Niet goed , had lampen besteld , op website en op bestelling alles ok, blijkt in fabriek de ordernummers van de vierkante en de ronde lamp van deze serie gewisseld te zijn. Haha deze dringend nodig.... Niet goed , had lampen besteld , op website en op bestelling alles ok, blijkt in fabriek de ordernummers van de vierkante en de ronde lamp van deze serie gewisseld te zijn. Haha deze dringend nodig. Dit kon ten vroegste op 1 week geregeld worden.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer spijtig dat hier niet op kortere termijn op geanticipeerd kon worden.

Tania van Kessel

Lange levertijd

Geen retourbon aanwezig

Hannie Grauss

Beschrijf hier uw ervaring

Artikel keurig net in de verpakking

Kees Wisman

Een uitstekende klantvriendelijke ervaring.

Beschrijf hier uw ervaring

Bij het monteren van een buitenlamp was een kabeltje onherstelbaar gebroken. Na contact met Lamponline kreeg ik een nieuw kabeltje opgestuurd. Wa daar uiterst content mee.

Margo Wortman

In heb twee plafondventilatoren online besteld.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ontdekte op de dag van mijn geplaatste bestelling dat één ventilator met verlichting handiger was. Hiervoor gebeld; dit was geen probleem en werd meteen verwerkt. De volgende dag kreeg ik de... Ik ontdekte op de dag van mijn geplaatste bestelling dat één ventilator met verlichting handiger was. Hiervoor gebeld; dit was geen probleem en werd meteen verwerkt. De volgende dag kreeg ik de juiste ventilatoren: dus één met en één zonder verlichting. Fijn dat dit meteen goed geregeld was en ik dus niets terug hoefde te sturen.

Jan De Preter

Beschrijf hier uw ervaring

Alles zoals beloofd, op tijd geleverd

Han Wilshaus

Gerda van Steenbergen

snelle levering

Maxime Bernard

Goed. Duidelijke showroom en gebruiksvriendelijke webshop

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en netjes verpakt