IVO HOUBEN

Veel keuze

Beschrijf hier uw ervaring

alles overzichtelijk, vlotte betaling, aangenaam telefonisch contact, snelle levering

wout van der waal

Zeer snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke site en goed verpakt

Linda Krewinkel

Goede communicatie en service

C van den Borne

Goed, snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

We hadden een foutief onderdeel ontvangen. Na reclameren werd ons direct een goed onderdeel aangeboden.

dimitri sahertian

Online aankoop gedaan. Momenteel nog steeds aan het wachten op mijn aankoop.is inmiddels 10 dagen geleden. Na vijf dagen mail gestuurd betreft de status van mijn aankoop. Twee dagen later mail terug... Online aankoop gedaan. Momenteel nog steeds aan het wachten op mijn aankoop.is inmiddels 10 dagen geleden. Na vijf dagen mail gestuurd betreft de status van mijn aankoop. Twee dagen later mail terug ontvangen. Over twee dagen ontvangt u een een track en trace zodat u kunt zien waar u aankoop is.Deze nog steeds niet ontvangen. Ik vind dit enorm vervelend!! Betreft ondernemer 14592. Hoop dat er op de een of ander manier een tegemoetkoming vanuit lamponline voor het lange wachten. Vriendelijke groet D sahertian tel 0627179003

Beschrijf hier uw ervaring

Communicatie niet helder en slechte verzending

Reactie Lamponline:

Goedemiddag, is inderdaad iets niet goed gegaan. zoals ik telefonisch meldde was helaas een onderdeel niet voorradig. Ik heb het geld vandaag direct terug gestort naar u. Excuses

Pien

Supersnel en correcte aflevering

Beschrijf hier uw ervaring

Goede omschrijving van het product, erg snelle levering, degelijk en zorgvuldig verpakt.

Anne Boom

Prima service

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelling gedaan en volgende dag geleverd

Barend Dam

Super fijne stille plafondventilator

Vlotte levering

Inge Van Lankveld

Zeer snelle levering en producten van goede kwaliteit.

Prima geregeld.

Paul Brabant

Super gegaan besteld en meteen bevestigings- mail

Beschrijf hier uw ervaring

snel alles afgehandeld en product op tijd gekregen