Lamp met vertraging geleverd. Verschil in communicatie hierover. Voor de rest is alles prima verlopen. Lamp goed ingepakt en conform verwachting.

Dubbelop

Esley

Erg behulpzaam

Beschrijf hier uw ervaring

De lamp die ik wilde was tijdelijk uitverkocht. Even gemaild met het bedrijf en uiteindelijk alles geregeld. Snelle leveringen. Duidelijke communicatie. Vriendelijk personeel. Erg tevreden. Dank.

Frank van der Horst

Goede zoekfunctie. Keuze maken en verzenden maar.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering. Volgende dag in huis

gea van der land

Prima hoor !

Beschrijf hier uw ervaring

goede prijs kwaliteit verhouding en keurig op tijd geleverd

Uitstekend. Lamp is precies zoals afgebeeld en omschreven en werd dezelfde dag bezorgd.

Beschrijf hier uw ervaring

Uitstekend. Lamp 'middags besteld en werd begin van de avond al bezorgd.

Koen Tilkin

Correcte afhandeling van bestelling, wel wat hapering met de levering, die was wel niet dringen.

zie hierboven

Ykema, A

Ondanks de feestdagen een snelle levering!

Beschrijf hier uw ervaring

Overzichtelijke website, en ondanks de feestdagen eind december een snelle levering met als kers op de slagaroom een scherpe prijs.

Lamp werd eerder geleverd dan ik had verwacht gezien ik het besteld hebt op 29 december en ze zeiden dat de levering 10 werkdagen duurde, maar de levering was al op 4 januari.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede ervaring met dit bedrijf en als ik nog eens een lamp nodig heb, ga ik zeker een kijkje nemen op de site of er wat geschikt tussen zit.

Madelein

Niets opvallends

Vesile Bayrak-Tan

Goedkoop en snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Ruime assortiment. Koperen nachtlampjes besteld en vrij snel binnengekregen. Het was nog erg goedkoop ook!