E. de Wild

Ervaring is positief

Beschrijf hier uw ervaring

netjes geleverd en nog sneller dan aangegeven.

Anneke Gerritse

Uitstekend bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Nadat we besloten hadden dat we toch liever twee ipv één lampje achter in de tuin wilden hebben deze alsnog besteld op de zondagmiddag. Het was spannend of deze lamp wel op tijd zou arriveren want... Nadat we besloten hadden dat we toch liever twee ipv één lampje achter in de tuin wilden hebben deze alsnog besteld op de zondagmiddag. Het was spannend of deze lamp wel op tijd zou arriveren want de ELO zou op woensdag komen. De levertijd was 1 à. 2 twee werkdagen dus dat zou moeten lukken. Voor de zekerheid nog even aangegeven op het bestelformulier en het is gelukt. Je word tijdens verzending goed op de hoogte gehouden van de voortgang dus top allemaal!

Marc Fonville

Niet positief

Beschrijf hier uw ervaring

Ik bestelde een plafondventilator. Bij montage bleek dat de controller defect was. Ik heb gebeld en gevraagd of ze een nieuwe controller konden sturen. Daarna stuurde ze weer een complete... Ik bestelde een plafondventilator. Bij montage bleek dat de controller defect was. Ik heb gebeld en gevraagd of ze een nieuwe controller konden sturen. Daarna stuurde ze weer een complete ventilator. Daardoor moest ik de grote doos met de defecte controller erin retourneren.

Reactie Lamponline:

U gaf aan dat het kastje defect was, maar het is mogelijk dat een ander onderdeel stuk is gegaan. Daarom sturen we een nieuwe en vragen we u de defecte onderdelen retour te sturen. Dit voorkomt veel... U gaf aan dat het kastje defect was, maar het is mogelijk dat een ander onderdeel stuk is gegaan. Daarom sturen we een nieuwe en vragen we u de defecte onderdelen retour te sturen. Dit voorkomt veel heen en weer gestuur. Veel plezier met de ventilator!

Kirsten Seesink

Niet tevreden want via Vt wonen lamp besteld, lamp stond een dag later voor 30 eu goedkoper. Via Vt women klacht gemaild deze hebben zij doorgestuurd naar jullie maar niets van jullie vernomen.

Zie boven

Reactie Lamponline:

Goedemiddag Kirsten, bedankt voor je Feedback. Het artikel dat je had gekocht was de laatste van dat moment en kon niet meer verkocht worden daarna voor 30 Euro goedkoper. We hebben ook direct en... Goedemiddag Kirsten, bedankt voor je Feedback. Het artikel dat je had gekocht was de laatste van dat moment en kon niet meer verkocht worden daarna voor 30 Euro goedkoper. We hebben ook direct en bericht hierover gestuurd. In ieder geval veel plezier van de lamp

Marieke Ippel

Beschrijf hier uw ervaring

Iets online bij ze besteld en dat werd snel geleverd

Michel Frankel

Top

Beschrijf hier uw ervaring

Werd geleverd volgens planningen de

SJEF Peters

Heel vlug binnen gekregen en zeer goed verpakt tegen breekbaarheid. Lamp was precies wat wij zochten.

Beschrijf hier uw ervaring

Gewoon goed, zoals het hoort.

H. Admiraal

Beschrijf hier uw ervaring

Uiterst vriendelijk, deskundig. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Kurt Cornelissen

Online winkel 1e aankoop

Beschrijf hier uw ervaring

het product ziet er goed uit maar de bediening werkt niet, naverkoop heeft het kunnen regelen

FHJ Mulders

Lamponline geeft serve