Willy Scholte

Goede en vriendelijk service in de winkel en snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Het was druk in de winkel. Maar er was genoeg personeel om je op je gemak te stellen. Daarna kreeg ik alle aandacht en informatie wat ik nodig had.
Thuis heb ik het artikel besteld want ik...
Thuis heb ik het artikel besteld want ik wilde nadenken over de welke variant ik wilde.
De Brezza werd snel geleverd en was goed verpakt. De handleiding was een kopie maar als je op de website gaat staat de handleiding ook en dan kun je het heel makkelijk plaatsen.
Zeker een aanrader

Fred de Bruin maar werk nog steeds

Met het bedrijf is het wel goed

Beschrijf hier uw ervaring

Heb een vrijdag een snipper middag genomen want DHL zou mijn paket afleveren maar kreeg een mailtje dat het helaas een zaterdag middag zou worden maar ook kregen wij weer een mailtje dat het een... Heb een vrijdag een snipper middag genomen want DHL zou mijn paket afleveren maar kreeg een mailtje dat het helaas een zaterdag middag zou worden maar ook kregen wij weer een mailtje dat het een dinsdag zou worden om dat Pinksteren er tussen zat mijn vrouw en ik moesten werken en konden niet thuis blijven toen was DHL wel geweest en zouden het bij een verzamel punt brengen bij Jumbo maar daar was het niet die gingen kijken waar het was en het paket was weer naar DHL zelf afgegeven dus hoe het afloopt weet ik niet heb nog niks van DHL gehoord hoop dat het goed afloopt.

Lyanca

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle en zorgvuldige levering. Lampen zijn mooi. Duidelijke omschrijving op de site.

Cr

Snelle afhandeling

Voldoet aan de verwachtingen

Suzy Muller

Perfect

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb Lucide sueno lampjes besteld. Ik heb het in goede staat ontvangen. Volgende keer zal ik weer bij Lamponline een aankoop doen.

Nancy

Top!

Beschrijf hier uw ervaring

Fijne duidelijke website met alle info. Bezorging ook goed verlopen.

Renee

Heel goed, mooi aanbod en prijs is goed

snelle levering

Jil

Goede producten, heldere levering

Beschrijf hier uw ervaring

Het product is goed ontvangen. Snel en goed verzonden, we hebben de lamp nog niet hangen, dus geen idee of het allemaal werkt.

Mirjam

Duidelijke website en prima aanbod

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle en goede levering!

Miranda

Dikke prima

Beschrijf hier uw ervaring

Mooi wandlampje besteld, snelle levering en goede communicatie over de levering