van Hurck

Geen klachten, mooie producten tegen een scherpe prijs.

Goed.

Copyfy

Uitstekende service en advies.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering, advies over de juiste fittinglamp en direct ontvangen.

Jelle de Jong

Heel erg goed

Beschrijf hier uw ervaring

Lamp besteld welke we in de winkel zelf al hadden gezien n adat wee andere lampen daar hebben gekocht

R. Jahangier

Eerder geleverd dan vermeld op website dus zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

Zocht een tuinlamp met sensor en wat ik besteld heb is niet alleen mooi en stevig maar ook heel goede kwaliteit ondanks lage prijs

Frank

Dikke prima!

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie overzichtelijke site, snel informatie over de voortgang van je order en de afhandeling ging ook mooi vlot.

Harry

Levering conform verwachting

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb ontvangen wat ik besteld had binnen de gestelde termijn. Van bestelling tot aflevering kon ik de aankoop goed volgen. Bedankt, want dat is altijd de standaard !

Merel

Divers aanbod in lampen, snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Goede webwinkel om lampen te kopen. Uitgebreid en divers aanbod van lampen. Heldere website. En snel geleverd.

Charles McCulloch

TOT nu toe is dit de eerste keer dat online wordt gebruikt voor de aankoop van lampen.

Beschrijf hier uw ervaring

Tot op heden (7 dagen) heb ik nog niet vernomen wanneer lampen geleverd zullen worden ondanks dat website op voorraad wordt geadviseerd. Als ik had geweten dat dit lang zou duren, had ik dit product... Tot op heden (7 dagen) heb ik nog niet vernomen wanneer lampen geleverd zullen worden ondanks dat website op voorraad wordt geadviseerd. Als ik had geweten dat dit lang zou duren, had ik dit product niet besteld

Rik van de craats

De bestelde producten zijn allemaal geleverd zij het in 3 verschillende aflever momenten. Je moet dan wel steeds thuis zijn

Beschrijf hier uw ervaring

Die was prima alle producten zijn geleverd

Duuke

Super service

Beschrijf hier uw ervaring

Ik bestelde een lamp, die bij aflevering andere afmetingen dan vermeld. Na een belletje werd mij een retour etiket toegestuurd en kreeg ik mijn geld terug.