Ruud Jackel

Niets op aan te merken

Beschrijf hier uw ervaring

Een tweede kans product gekocht, zag er veel beter uit dan de beschrijving, ik ben er heel blij mee.

L. van den Akker

Prima ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

Goed product. Snel geleverd.

Kees Brouwer

C.E Groos

Dat was goed

dat was ook goed

J.M.

Goede service en meedenken

Beschrijf hier uw ervaring

Bij Lamponline een tamelijk dure lamp besteld die na het ophangen toch bij echtgenote twijfels opriep of hij wel in het interieur paste qua kleur. Dus op de volgende zaterdag naar Almere gereden om... Bij Lamponline een tamelijk dure lamp besteld die na het ophangen toch bij echtgenote twijfels opriep of hij wel in het interieur paste qua kleur. Dus op de volgende zaterdag naar Almere gereden om ter plaatste te kijken naar een alternatief. Er was een alternatief in een andere kleur. Deze was op voorraad en dus direct meegenomen. Dat bleek een nog grotere vergissing: deze paste nog veel minder. Contact opgenomen met Lamponline en de medewerker schreef dat betreffende lamp ook in een nog andere kleur leverbaar was of hij die maar moest opsturen. Is gebeurd en deze derde is de juiste lamp.
Er werd dus helemaal niet moeilijk gedaan over het twee maal retourneren van (dure) lampen.
Goede service!

Karin Hofman

Beschrijf hier uw ervaring

Zag dat de lampen al een paar dagen klaar stonden om te versturen. Toen ik er naar vroeg waren ze er ook snel. Alleen de lampen zelf (railsysteem Lucide track) was nou niet het echt iets om blij van... Zag dat de lampen al een paar dagen klaar stonden om te versturen. Toen ik er naar vroeg waren ze er ook snel. Alleen de lampen zelf (railsysteem Lucide track) was nou niet het echt iets om blij van te worden. Om ze op lengte te maken zou je volgens de beschrijving de schroefjes los moeten draaien. Deze waren gesoldeerd. Aan de lampjes kunnen ze niets doen, miete we bij de fabrikant zijn. Maar de strips om de rail af te dekken waren opgerold, maar deze zijn van hard plastic en wel breekbaar... zou deze niet oprollen.

Mirjam

Professioneel en klantvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had 2 spotjes gekocht en twee verkeerde lampje er bij besteld. Ik werd netjes gebeld of de lampjes bedoeld waren voor de spotjes. Ze hebben vervolgens de juiste lampjes meegeleverd en het teveel... Ik had 2 spotjes gekocht en twee verkeerde lampje er bij besteld. Ik werd netjes gebeld of de lampjes bedoeld waren voor de spotjes. Ze hebben vervolgens de juiste lampjes meegeleverd en het teveel betaalde bedrag teruggestort. Super!

marc belinfante

Besteld- geleverd

Theo de Visser

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelling heeft meer dan week in sorteer centra gelegen !! Dus bezorging veel te laat kan volgens mij veel sneller !!!

Monique Jans

Slecht

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben 3 dagen thuis gebleven. Het werd op een dag geleverd zoals in het bericht. Maar s'avonds sprong dat bericht naar de volgende dag. Dan nogmaals. Toen heb ik een mail gestuurd dat ik er niet... Ik ben 3 dagen thuis gebleven. Het werd op een dag geleverd zoals in het bericht. Maar s'avonds sprong dat bericht naar de volgende dag. Dan nogmaals. Toen heb ik een mail gestuurd dat ik er niet meer voor thuis bleef.
Toen kwamen ze leveren en ik was niet thuis. Dan moet ik nog is na de depot rijden om mijn pakket op te halen.
En het is uiteindelijk veel later geleverd dan gezegd.