Eileen Neyts

Levertijden kloppen niet

Beschrijf hier uw ervaring

Wij kozen voor Lamponline omdat ondanks dat onze gewenste lampen elders goedkoper stonden, zij een hele korte levertijd hadden (4 tot 6 werkdagen). Dit was dus niet zo, we hebben 2,5 weken moeten... Wij kozen voor Lamponline omdat ondanks dat onze gewenste lampen elders goedkoper stonden, zij een hele korte levertijd hadden (4 tot 6 werkdagen). Dit was dus niet zo, we hebben 2,5 weken moeten wachten op onze aankoop.
Gelukkig kon ik wel steeds terecht bij de klantendienst en voelden zij zich ook verveeld met de situatie.

Reactie Lamponline:

Goedemiddag, is inderdaad niet goed gegaan deze levering en heeft veel te lang geduurd. Excuses voor het ongemak.

Harm van Dommelen

Prettige mensen, prettige service, goed advies.

Beschrijf hier uw ervaring

Heel fijne zaak met een heel groot en mooi assortiment.
Heel fijne zaak met een heel groot en mooi assortiment.
Maar wat nog fijner is, is de manier waarop we geholpen werden. Geïnteresseerd, maar toch alle ruimte geven. Het zich herinneren dat we de eerder die week al eens waren komen kijken en tenslotte heel goed advies.
En ze hebben óók nog humor. Kan niet beter.

Brigitta Paulus

Zeer vlug en correct

Beschrijf hier uw ervaring

ik ben zeer tevreden van mijn bestelling

Nel Wimmers

Top!

Beschrijf hier uw ervaring

eerder telefonisch contact gehad met de winkel, daar uitleg gekregen over product dat alleen online te bestellen was.

Sylvia Iwanova

Snel

Top

Anja van Doormalen - Nooijen

Goed bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering, zeer goede service!!

Ik

Top

Super

Svenja

Dirk-Antoon Samyn

Snelle en correcte levering

Beschrijf hier uw ervaring

Staanlamp werd goed verpakt, vrij snel en correct geleverd.

GerB

Heel positief