Lamp werd eerder geleverd dan ik had verwacht gezien ik het besteld hebt op 29 december en ze zeiden dat de levering 10 werkdagen duurde, maar de levering was al op 4 januari.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede ervaring met dit bedrijf en als ik nog eens een lamp nodig heb, ga ik zeker een kijkje nemen op de site of er wat geschikt tussen zit.

Madelein

Niets opvallends

Vesile Bayrak-Tan

Goedkoop en snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Ruime assortiment. Koperen nachtlampjes besteld en vrij snel binnengekregen. Het was nog erg goedkoop ook!

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Levering goed verpakt, zaten breekbare spullen in.

Goede service en snelle levering (ondanks dat er de feestdagen tussen zaten)

Zoals hierboven benoemd

Snelle communicatie, zorgvuldige verpakking

Goed!

Buitenlamp via site gekocht

Beschrijf hier uw ervaring

Helaas misleidende informatie en lampen terug gestuurd, daar het goedkoper is om het los te bestellen. Jammer dat de retourkosten voor de klant zijn, dit staat wel duidelijk beschreven.

Goede ervaring ,en ben telefonisch netjes en goed te woord gestaan

Beschrijf hier uw ervaring

goede ervaring bestelling netjes op tijd geleverd

Bert van der steen

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijk in betaling en levering

Astrid

Bestelling mislukt via internet, topservice winkel

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelling lukte niet via internet.Mail gestuurd, volgende dag in de winkel in eigen woonplaats kunnen halen. Korting vanwege inschrijving nieuwsbrief, en een ledlamp gratis. Dit voor het niet... Bestelling lukte niet via internet.Mail gestuurd, volgende dag in de winkel in eigen woonplaats kunnen halen. Korting vanwege inschrijving nieuwsbrief, en een ledlamp gratis. Dit voor het niet kunnen bestellen waardoor we naar de winkel moesten!
Top. Dankjewel.