Adrie van Andel

Lampen aangeschaft

Beschrijf hier uw ervaring

Eerste geleverde lamp waren we enthousiast over, na paar maanden tweede(zelfde) besteld…die helaas mankementen bleek te hebben. Contact opgenomen, zeer vriendelijk behandeld en nieuwe lamp... Eerste geleverde lamp waren we enthousiast over, na paar maanden tweede(zelfde) besteld…die helaas mankementen bleek te hebben. Contact opgenomen, zeer vriendelijk behandeld en nieuwe lamp toegestuurd gekregen. Onder de indruk van de uiterst prettige service en bejegening!

Jaring Feenstra

Zeer correct bedrijf, ondanks mijn teleurstelling!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had een lamp besteld, 4 dagen later kreeg ik bericht dat de lamp niet meer voorradig was. De betaling is netjes teruggestort.

stan lembregts

Juiste product geleverd . Is ok

Beschrijf hier uw ervaring

Bij het opvolgen (track and tracing) viel het me op dat ik niet snel info kreeg van postnl over het overbrengen van de bestelling naar het distributiepunt. Kan volgens mij sneller

Thomas Gerver

Beschrijf hier uw ervaring

Het is jammer dat er alleen Geïntegreerde LED bij vloerlampen met 2 lichtbronen, vind het zonde als het lampje kapot is je dan de gehele vloerlamp kan weggooien.

Reactie Lamponline:

Goedemiddag, deze kwaliteits lamp moet het bij normaal gebruik 10-15 jaar doen. Eventueel is door de leverancier ook de lichtbron te vervangen dus geen probleem.

N.E. Meijden-Leenheer

Prima ervaring

snelle levering. Goede lamp

Patricia Henderson

Leuke lampjes, snel geleverd

Willem Reijnders

Online een leeslamp besteld

Beschrijf hier uw ervaring

Heldere informatie op de website, snelle levering en zeer tevreden !

Farina Roelofs Van Oort

Prima bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Goede en snelle levering. Lamp ziet er mooi uit. En doet het perfect.

Winnie Verdult

Super leuke lampen gekocht