Harry

Levering conform verwachting

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb ontvangen wat ik besteld had binnen de gestelde termijn. Van bestelling tot aflevering kon ik de aankoop goed volgen. Bedankt, want dat is altijd de standaard !

Merel

Divers aanbod in lampen, snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Goede webwinkel om lampen te kopen. Uitgebreid en divers aanbod van lampen. Heldere website. En snel geleverd.

Charles McCulloch

TOT nu toe is dit de eerste keer dat online wordt gebruikt voor de aankoop van lampen.

Beschrijf hier uw ervaring

Tot op heden (7 dagen) heb ik nog niet vernomen wanneer lampen geleverd zullen worden ondanks dat website op voorraad wordt geadviseerd. Als ik had geweten dat dit lang zou duren, had ik dit product... Tot op heden (7 dagen) heb ik nog niet vernomen wanneer lampen geleverd zullen worden ondanks dat website op voorraad wordt geadviseerd. Als ik had geweten dat dit lang zou duren, had ik dit product niet besteld

Rik van de craats

De bestelde producten zijn allemaal geleverd zij het in 3 verschillende aflever momenten. Je moet dan wel steeds thuis zijn

Beschrijf hier uw ervaring

Die was prima alle producten zijn geleverd

Duuke

Super service

Beschrijf hier uw ervaring

Ik bestelde een lamp, die bij aflevering andere afmetingen dan vermeld. Na een belletje werd mij een retour etiket toegestuurd en kreeg ik mijn geld terug.

Ilse uit Den Haag

Bieden degelijke producten

Beschrijf hier uw ervaring

Vlotte service en redelijke prijs/kwaliteit verhouding

A van Voorst

Geweldig

Beschrijf hier uw ervaring

Allereerst in de winkel goed geholpen met advies en het maken van een nieuw lichtplan. De bestelling was compleet en ruim op tijd. Tijdens het ophangen ging de duurste lamp kapot. Gebeld en foto’s... Allereerst in de winkel goed geholpen met advies en het maken van een nieuw lichtplan. De bestelling was compleet en ruim op tijd. Tijdens het ophangen ging de duurste lamp kapot. Gebeld en foto’s gemaild en de volgende dag direct teruggebeld dat wij een nieuwe lamp kregen. Wat een super service! Jullie verdienen een dikke tien!

Bremmer

Heb niks te klagen

Beschrijf hier uw ervaring

Het was de eerste keer, dus nog weinig ervaring.

Particulier

Overzichtelijk site. Producten goed te vinden. Maar helaas kwam de tafellamp binnen zonder lampbol. Bij de aankoop stond nergens vermeld dat de bol er niet bij zat. Dus de aankoop klopte niet met de... Overzichtelijk site. Producten goed te vinden. Maar helaas kwam de tafellamp binnen zonder lampbol. Bij de aankoop stond nergens vermeld dat de bol er niet bij zat. Dus de aankoop klopte niet met de afbeelding.

Mooie producten.

Reactie Lamponline:

Goedemiddag, Deze lamp wordt inderdaad geleverd zonder lichtbron, het staat wel bij de specificaties vermeld maar we zullen het nog beter benadrukken.

Alexandra