Bestellen 2 lampjes

Beschrijf hier uw ervaring

prima en snelle leveringen en transparantie informatie.

Tomassen

Prima behalve dat onze bestelling naar het verkeerde nummer is gestuurd.

Zie hier boven

Prima afhandeling

Alles prima

mariska

prettig

Frans

Prima!

Beschrijf hier uw ervaring

Op voorraad en snel geleverd alleen jammer dat leveren op een postnl punt niet mogelijk was

Wij hebben een kapstok besteld.

Beschrijf hier uw ervaring

De kapstok is snel geleverd maar heeft meerdere beschadigingen en kleine maar ook grote krassen.

Els Van Loock

Uiteindelijk volledig geleverd, slechte communicatie transport en item, kwaliteit was jammerlijk voor 1 onderdeel, waarschijnlijk pech.

Slecht

Beschrijf hier uw ervaring

Heb mijn spullen nog steeds niet binnen ik ben hier wel van op de hoogte gesteld

Reactie Lamponline:

Artikelen zijn inderdaad een paar dagen te laat geleverd. Nogmaals excuses hiervoor. Team Lamponline

Irma

Goede service, snelle reactie.

Beschrijf hier uw ervaring

Er werd voor mijn bestelling 2x geld afgeschreven en dit werd al opgemerkt voordat ik er melding van maakte. Dit is netjes teruggestort én ik kreeg een extra led lamp cadeau (2 hanglamp met 5+1 led... Er werd voor mijn bestelling 2x geld afgeschreven en dit werd al opgemerkt voordat ik er melding van maakte. Dit is netjes teruggestort én ik kreeg een extra led lamp cadeau (2 hanglamp met 5+1 led lamp) De lamp is prachtig en werd super goed beschermd geleverd.

Langzaam met verwerken en verzenden order.

Beschrijf hier uw ervaring

Na telefonisch contact zeer nonchalant over vertraging.