Thomas van der Knijff

Mooie lampen, prima prijs, snelle verzending. Me likey..

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb inmiddels al een paar keer lampen en armaturen besteld. Deze keer een railsysteem en wat wandspotjes. Prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed, verzending (en bescherming) ook. Tot nu toe... Ik heb inmiddels al een paar keer lampen en armaturen besteld. Deze keer een railsysteem en wat wandspotjes. Prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed, verzending (en bescherming) ook. Tot nu toe nog nooit retouren gehad dus daar heb ik verder geen mening over, anders dan dat het fijn is dat ik nog nooit retouren heb gehad…

Paul

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle correcte afhandeling ook na een paar maanden

C.J. de Visser

correcte afhandeling

Cynthia

Fijne snelle levering van goede kwaliteit!

Beschrijf hier uw ervaring

Ontzettend leuk tafellampje besteld die van goede kwaliteit bleek voor een leuke prijs en ook snel geleverd werd!

G. Driegen

Snel geleverd vlgs afspraak

zoals beloofd...

Paul

Ophalen van plafond ventilator

Beschrijf hier uw ervaring

Na thuiskomst bleken de bladen er niet bij te zitten. Na een telefoontje zjn ze direkt opgestuurd en volgende ochtend bij mij thuis afgeleverd!

Henry

Snelle correcte levering

Beschrijf hier uw ervaring

Het bedrijf doet wat het beloofd.

Oskar

Ontzettend goed

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had telefonisch een vraag gesteld, waar ik heel vriendelijk antwoord op kreeg.
Bij mijn bestelling zat ook nog een handgeschreven briefje met wat toepasselijke tips over het ophangen van de lamp.

V dongen

Goed en snel

Kristel Ides

Prima service, contact en levering

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijke mensen aan de telefoon