Vermeulen

Goede ervaring! Mooie producten!

M.W.

Fijn winkelen

Geen op of aanmerkingen

Aysun

Geweldige service

Ik was te laat met bestellen maar de zaakvoerder is persoonlijk het pakje bij de transporteur gaan brengen. Zeer vriendelijk en mooi op tijd.

Geen enkel

M.D.

Super service!

Vlotte en hulpvaardige klantenservice!

Misschien toch iets meer duidelijkheid wbt de mogelijkheden en werking van de verschillende lampionnen op de webshop.

Redelijk

Snel binnen

Ik wist niet dat de lampjes alleen aan konden en niet uitgezet konden worden. Dus 12 uur aan en klaar. Minder. En 1 van de lampionnen zat dicht geplakt en kon niet zonder scheuren uitgeklapt worden.... Ik wist niet dat de lampjes alleen aan konden en niet uitgezet konden worden. Dus 12 uur aan en klaar. Minder. En 1 van de lampionnen zat dicht geplakt en kon niet zonder scheuren uitgeklapt worden. Lampionnen zijn wel mooi.
Nu ergens anders lampjes halen op batterijen zoals ik dacht dat deze ook waren.

Reactie Lampion-Lampionnen.nl:

Beste, bedankt voor uw recensie. Het lipje kunt u terug duwen in het lampje en dan gaan ze gewoon uit.

Mike

Snelle levering. Mooie lampionnen.

Snelle bezorging

Meer kleuren lampionnen

C

Duidelijk en snel

Snelle verzending.

Kwaliteit is matig.

Gaby Schmitt

Alles ging goed. Ik zou hier opnieuw bestellen

Van bestellen tot liefde ein verpakking, alles is in orde

Nee. Alles was geweldig

Peeters

Snelle levering maar slechte afhandeling retouren.

Natuurlijk zijn retouren geen feestje voor een webshop. Je bent in Nederland echter verplicht het orderbedrag (inclusief eventuele verzendkosten) terug te betalen. Jammer dat dit bedrijf zich daar... Natuurlijk zijn retouren geen feestje voor een webshop. Je bent in Nederland echter verplicht het orderbedrag (inclusief eventuele verzendkosten) terug te betalen. Jammer dat dit bedrijf zich daar niet aan houdt. Dat de retourkosten a €6,75 voor mijzelf zijn snap ik volledig. Maar het retourneren heeft mij nu dus €13,50 gekost omdat ook de heenzending verrekend wordt…duur grapje.