Theo

Prima producten, dito service

Heldere shop, snelle levering

Goederen werden vlug en goed geleverd

Ik kreeg 2 verschillende soorten led lampjes, hier had controlle op moeten zijn.

Isa sitskoorn

Geweldig, goede producten goed contact en goeie prijs kwaliteit verhouding.

Het contact

Nvt

Correctie levering, een lampion was kapot (gaatje erin) en ijzerwerkje van een andere sprong kapot.
Ik vind het wel jammer dat er erg weinig aandacht wordt besteed aan brandvertragende...

Correcte levering

Zie boven, meer aandacht voor brandwerende lampionnen

Goede spullen voor een mooie prijs! Snelle en correcte afhandelijk, ook bij retour.

Veel keuze

Alles naar behoren geleverd

Fijne site, veel keus. Snelle levering. Echter zou het fijn zijn als je kon aangeven dat je het op een afleverpunt zou kunnen ophalen want wij miste de bezorger steeds. Hierdoor hadden we het pakket...

Veel keuze, fijn dat je alles erbij kon bestellen zoals nylon draad en led lampjes (die het overigens heel lang volhielden.

Het zou fijn zijn als je kunt aangeven het pakket bij een afleverpunt op te kunnen halen

Suus

Lampionnen gekocht. 20

Laat reageren op email en niet echt betrokken of helpend.

Roele

Supergoed en klantvriendelijk, drempeltje van een webshop ook overkomen door samples te mogen ontvangen, om op basis daarvan een keuze te kunnen maken!

Klantvriendelijkheid, out of the box durven denken door samples op te sturen om te zorgen dat de klant een betere keus kan maken.

Hofwerk

Ik heb lampionnen gekocht. Doet wat t belooft

Snel betrouwbaar

Lampjes met touwtjes ..... alle touwtjes door elkaar. Geen groot probleem maar kan handiger.