Greet

Een prachtig afgewerkte lampenkap ontvangen! Door de mogelijkheid om stof samples aan te vragen heb ik precies de goede kleur kunnen uitzoeken. De doorzichtige binnenkant van de kap geeft een... Een prachtig afgewerkte lampenkap ontvangen! Door de mogelijkheid om stof samples aan te vragen heb ik precies de goede kleur kunnen uitzoeken. De doorzichtige binnenkant van de kap geeft een prachtig lichteffect. Echte vaklui!

Geen.

Inge Joosten

Levering was snel!

Levering was snel!

Echter hadden we een kapstok van €100,- besteld en was de kwaliteit erg slecht. Verf bladerde af en plank past niet tussen frame. Deze week zullen we het retour sturen dus afhankelijk hiervan kan de score horen worden.

Betere kwaliteit van producten leveren

Karin Breg

Snel geleverd en netjes ingepakt

Duidelijke beschrijving

Peter

Mooie lamp, eigentijds ontwerp

Tamara

Zeer positief en prettig

nvt

Rense van Wijk Leek

Een heel goed bedrijf.Vriendelijke mensen.Geven hele goede uitleg over hun product TOP

Gewoon zo doorgaan

Maaike

Eerste keer bestelde ik een kapstok via Bol.com. Deze werd bezorgd, was niet goed ingepakt en veel beschadigingen. Contact gehad met Lampentoppers. Ik kon een nieuwe bestellen via hen en aangeven... Eerste keer bestelde ik een kapstok via Bol.com. Deze werd bezorgd, was niet goed ingepakt en veel beschadigingen. Contact gehad met Lampentoppers. Ik kon een nieuwe bestellen via hen en aangeven dat product goed ingepakt moest worden. Na de bezorging bleek dit inderdaad zo te zijn, echter was de plank nu ineens rood/bruin terwijl de eerste plank lichtbruin was. Na 2 keer bestellen en niet tevreden te zijn ben ik er wel klaar mee.

Zie toelichting

Reactie Lampentoppers.nl:

Beste Maaike,
Beste Maaike,
Wat jammer dat het artikel niet naar je verwachting is. Wij hebben onze uiterste best gedaan om het artikel zo goed mogelijk tegen transportschade te beschermen, fijn om te horen dat dit ook gelukt is. De houten boomstamplanken zijn echt hout, dit hout is zorgvuldig geselecteerd en wordt helemaal op ambachtelijke wijze bewerkt.
Doordat dit een natuurproduct is zijn de boomstamplanken allemaal uniek en dus ook allemaal verschillend.
Wij betreuren daarom ook je eindoordeel van 1 ster maar snappen de teleurstelling.
Mvg,
Team Lampentoppers

roger maes

Perfect !

Peter

Mooi product

Brenda

Snelle levering van mijn Lamp. Ik ben positief over dit bedrijf.