W.Prins

Uitstekend

Meer ruimte om adres in te vullen bij aanvraag samples.

JJ

Wij hebben een lamp besteld (voor de eerste keer). Mooi product en goed verpakt. Echter een van de glazen onderdelen viel spontaan kapot. Dit wordt gegooid op “te vast aandraaien”. Onze installateur... Wij hebben een lamp besteld (voor de eerste keer). Mooi product en goed verpakt. Echter een van de glazen onderdelen viel spontaan kapot. Dit wordt gegooid op “te vast aandraaien”. Onze installateur heeft drie van deze elementen aangedraaid en er valt er eentje uit.
Wij verwachtten eigenlijk de service om dit onderdeel vervangend opgestuurd te krijgen.
Eindoordeel in de beoordeling is daarom slecht: iets verkopen is eenvoudig, een probleem afschuiven op de klant is dat ook.

Staal

Helaas kwamen de lampenkappen niet op tijd om mee te nemen naar onze vakantiewoning ondanks nog een extra mail over onze vertrekdatum. En ik had ze op tijd besteld.

levertijd

Jansen

|Uitstekend

Nadat wij een beschadigde kap hadden ontvangen en gemaild. Is dit bevestigd en daarna was het erg stil....Uiteindelijk kwam er een nieuwe kap. Het was fijn geweest als we daar melding van hadden gehad

Margret Lussing-Tol

Goede afhandeling van mijn bestelling.
Prachtige lampenkapjes

Ik wilde graag twee lampenkapjes, maar kon minimaal drie kapjes bestellen.
Dat heeft m’n eindoordeel helaas beïnvloed.

Tineke Suijkerbuijk-van der Laan

Ik vond de informatie op de website heel duidelijk. Alles is volgen afspraak verlopen.

Ik bestelde voor een staande lamp met de fitting onderaan, maar op onze voet zat al een constructie waar de lampenkap op rustte ,dus dat moest verwijderd worden en dat lukte gelukkig d.m.v.... Ik bestelde voor een staande lamp met de fitting onderaan, maar op onze voet zat al een constructie waar de lampenkap op rustte ,dus dat moest verwijderd worden en dat lukte gelukkig d.m.v. losschroeven. En toen bleek de opening onderaan de bestelde lampenkap te groot. Gelukkig kan iemand daar een plaatje met een kleiner gat voor maken, dat ertussen kan. Maar dit had ik niet voorzien bij de bestelling. Het is dus blijkbaar niet zo gemakkelijk om online alles te overzien.

Tin de gersem

Verkeerde levering

Het zou toffer het rest zijn om direct juiste levering te ontvangen

Lampentoppers

Bezorging was snel

Informatie ontbreekt bij retour sturen. Kan niet achterhalen of het al bezorgd is.

van den Enk

Prima ervaring, snelle levering.

Ga zo door!

Gunter van Cauwenberghe