Sandra

martine debeuf

Prima mat.

Elly

Misschien een berichtje dat product onderweg is?

s

goed

jos rietveld

Goed produkt; prijs verhouding oke

meer duidelijke aanwijziging op site voor de maten van de lamp

Robert

Mooie lampenkap in de juiste maat

Conny Hoeve

Lampen besteld

Geen tips

Rosanne

Mooie lamp geleverd!

Geen echte verbeterpunten, wel een tip, bij de foto’s van onze lamp was er geen foto van het aan het plafond te bevestigen deel. Dus dat moesten we een beetje gokken. Gelukkig was het een mooi zwart... Geen echte verbeterpunten, wel een tip, bij de foto’s van onze lamp was er geen foto van het aan het plafond te bevestigen deel. Dus dat moesten we een beetje gokken. Gelukkig was het een mooi zwart dingetje :)

Maaike Blokker

Mooi dat ze ook conische vorm ofwel toetervorm lampenkappen hebben! Het is niet goedkoop, maar reuze keuze in stofjes en vormen. Omdat het specifiek gemaakt wordt zoals jij wilt duurt het iets... Mooi dat ze ook conische vorm ofwel toetervorm lampenkappen hebben! Het is niet goedkoop, maar reuze keuze in stofjes en vormen. Omdat het specifiek gemaakt wordt zoals jij wilt duurt het iets langer, maar heb je een lampenkapje precies zoals jij wilt. Mijn lampenkappen had een 'haal' en gaatje. Ik mailde hierover (met een foto) en ze deden daar niet moeilijk over en gingen gelijk aan de slag om een nieuwe te maken. Heel fijne service.

Wanneer je je lamp samenstelt kun je verderop in het bestelproces niet makkelijk zien welk stofje het was en om te checken of je nu wel de juiste had gekozen.

K.J.Beunder

Netjes te woord gestaan

de aanduiding van de fitting grootte is niet geheel conform de normale aanduiding, zoals E 27 en E 14 voor resp. grote en kleine fitting