patrick Schaumans

Negatief

maten op website lieden tot verwarring. Waarom ABC maten niet vervangen door breedte/hoogte/diepte

Reactie Lampentoppers.nl:

Beste P. Schaumans,
Beste P. Schaumans,
Wij hebben de op maat gemaakte lampenkap netjes geleverd zoals u bij ons had besteld. Helaas heeft u zelf niet de juiste maat aan ons opgegeven. Indien u niet zeker was van de maat had u beter even contact met ons op kunnen nemen dan hadden wij het voor u nog eens uitgelegd of gewezen naar de foto's die ook staan aangegeven bij het product.
Mvg,
Team Lampentoppers.

Astrid van Rootselaar

Super fijn bedrijf. Zeer vriendelijk. Wij hadden twee lampenkappen nodig die afwijken van het standaardformaat en het was geen enkele moeite voor dit bedrijf om het aan te passen. Zeer tevreden.

Gijs

Top, instructie was wel fijn geweest voor aansluiten. Is verder wel gelukt.

instructie was wel fijn geweest voor aansluiten. Is verder wel gelukt.

Sjaak Legerstee

Marie-Louise Ackermans

Veel keus, snel geleverd, heel tevreden

Danielle Debois

Heel fijn dat jullie lampenkappen maken, een uitstervende tak in de decoratie. Jullie hebben kunnen maken net wat ik zelf voor ogen had. Dank je.

Nancy Dewilde

Goeie service, prijs kwaliteit.

J Muilwijk

Heel positief .De communicatie verliep prima
De gekozen kleur ,vorm voldeed aan onze verwachting

Annie Heyl

SUPER

Alles is ok.

Judith Tonkes

Ze denken met je mee en zijn flexibel. De kwaliteit van de lampenkappen zijn ook echt heel goed. Wij zijn super tevreden en raden dit bedrijf zeker aan.

Ga zo door!