eddy verheecke

Lampekappen bestelt passen niet fiting te groot

fitting juiste bij besteling 27 -14

Reactie Lampentoppers.nl:

Beste Eddy Verheecke,
Beste Eddy Verheecke,
Wat vervelend dat u niet de juiste fitting heeft die geschikt is voor de door u bestelde lampenkap op maat. U kunt ons een dm sturen wellicht kunnen wij u verder helpen om het probleem op te lossen.
Mvg,
Team Lampentoppers.

Peter Paauwe

Nvt

Wilbert Meijer

Een foute levering werd zonder omhaal gecorrigeerd, d.w.z. op nieuw geleverd. Het hele verhaal gaat te ver om hier te vertellen, maar het komt hierop neer, dat ze mij uit eigen beweging kostenloos... Een foute levering werd zonder omhaal gecorrigeerd, d.w.z. op nieuw geleverd. Het hele verhaal gaat te ver om hier te vertellen, maar het komt hierop neer, dat ze mij uit eigen beweging kostenloos een betere correctie hebben gestuurd dan ik eigenlijk heb mogen verwachten. Zulke klantenservice is tegenwoordig zeldzaam.

Kan ik niet bedenken.

Josje van Doorn

Goede informatie, snelle levering, perfect afgewerkt.

Weet niet

Anton VAREKAMP

Tevreden

goed en duidelijk

Jan

Aanschaf plafondventilator

informatie over de levering kan beter

Martine Van de Velde

Sorry heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Misschien niet met Post NL leveren aub

Sonia Prenen

Alles verliep prima, mooie lampenkap besteld en ontvangen.

Geen opmerkingen

M.de Rooij

Het zijn toppers ,mijn geleverde lamp zat een foutje in en dit probleem is gelijk opgelost door ze.Pas na je aankoop kom je er achter met welk bedrijf je te maken krijgt.ook na gebeld worden over... Het zijn toppers ,mijn geleverde lamp zat een foutje in en dit probleem is gelijk opgelost door ze.Pas na je aankoop kom je er achter met welk bedrijf je te maken krijgt.ook na gebeld worden over het oplossen van je probleem.Top met een hoofd letter.

niet.

Marianne Boon

Heel blij met de mogelijkheid om zelf je lampenkap samen te stellen! In geen enkele winkel kon ik een kap vinden voor onze oude lamp. Hier gewoon te bestellen en veel keuze in stof en kleur.

X