Elly Wildenberg

Super snel

Niet

Ingrid

Precies wat ik zocht! Snelle levering.

Luc Rodyns

Zeer snelle levering

Dick Jonas

Goede info op site

Zorgen dat DPD aan de klant dezelfde tijd doorgeeft als aan jullie. Ik wilde dolgraag de lamp ophalen, maar kreeg pas 18,32 bericht dat hij op depot geleverd was en toen was die afhaal zaak al... Zorgen dat DPD aan de klant dezelfde tijd doorgeeft als aan jullie. Ik wilde dolgraag de lamp ophalen, maar kreeg pas 18,32 bericht dat hij op depot geleverd was en toen was die afhaal zaak al dicht. Kreeg daarna van jullie een berichtje dat de lamp om 17.30 was geleverd en toen baalde ik enorm, want dan had ik hem nog kunnen afhalen.

Frank Nelissen

Kap was beschadigd tijdens transport. Binnen de kortste keren kreeg ik antwoord op mijn klacht en een volledige, kostenloze vervanging werd toegezegd.
Dit noem ik klantenbinding en first class...
Dit noem ik klantenbinding en first class service!!!

Geen, zeer tevreden.

Elise

Vooraf telefonisch goede informatie gekregen.
Fijne service bij zelf ophalen lamp.

Nvt

Robert

Goed en snel geleverd

Jansen sonja

Niet positief

Ik was zeker van plan om hier een lampenkap te bestellen . Ik had om 5 staaltjes gevraagd. Daarna reactie gehad voor mijn adres. Dit heb ik doorgegeven via mail en had erbij vermeld naar welke type... Ik was zeker van plan om hier een lampenkap te bestellen . Ik had om 5 staaltjes gevraagd. Daarna reactie gehad voor mijn adres. Dit heb ik doorgegeven via mail en had erbij vermeld naar welke type / stijl mijn voorkeur was. Daarna mail terug gehad dat ik beter een kleur in de winkel zou kiezen. Dus komt het erop neer dat ze u eigenlijk geen staaltjes willen sturen. Spijtig. Ik had hier zeker mijn lampenkap bestelt mocht ik eerst de staaltjes hebben ontvangen.

Reactie Lampentoppers.nl:

Beste Sonja Jansen,
Uw had ons reeds om 6 samples gevraagd en geen adres doorgegeven. Vervolgens hebben wij keurig uw adres mogen ontvangen en het volgende verzoek:
"Zou het mogelijk...
Beste Sonja Jansen,
"Zou het mogelijk zijn om nog andere staaltjes te ontvangen? Ik zoek eigenlijk een warme zand/ beige /grijze/taupe kleur voor in een landelijk interieur."
Hierop hebben aangegeven dat een sample aanvraag is bedoeld voor als u twijfelt voor een stof en wij deze dan graag opsturen. Vandaar dat wij niet aan uw wens hebben voldaan. Wel hebben wij het advies gegeven om u te laten adviseren in een verlichting speciaalzaak zodat u beter tot de stof keuze kunt komen.
Hopelijk vindt u de gewenste lampenkap als nog.
Mvg,
Team Lampentoppers.nl

Dekker

Goed en duidelijke website

Familie Kool

Ben zeer tevreden
De twee lampenkappen die we besteld hadden waren heel goed verpakt dus zonder beschadigingen
En je kunt ook staaltjes van de stof bestellen
Dat is fijn kun je...
Ben zeer tevreden
En je kunt ook staaltjes van de stof bestellen
Dat is fijn kun je goed zien wat je wilt hebben
Top bedrijf

Geen verbeterpunten nodig vinden wij