Netty

Perfect

Christel Werkhoven

Uitstekende service. Goed geholpen om de juiste lampenkap samenstelling te kunnen bestellen. Erg tevreden over de lampenkap!

In het bestelproces op de website de mogelijkheid voor keuze in framekleur bieden.

joke van geest

Goede ervaring, kwaliteit uitstekend, verpakking keurig

Tavernier Jan

Slechte ervaring gehad met aankoop van produkt .Ons werd een veel goedkoper produkt toegestuurd dan het duurdere dat werd besteld

gelieve ons inde toekomst meteen het juiste produkt toe te sturen aub?

Reactie Lampentoppers.nl:

Beste Jan Tavernier,
Beste Jan Tavernier,
Wat vervelend dat wij niet het juiste artikel hebben geleverd. Onze wel gemeende excuses hiervoor. Het is niet zo dat wij bewust een verkeerd artikel hebben verstuurd. Hier is gewoon een fout gemaakt, wat natuurlijk niet goed is. Uiteraard kunt u het artikel kosteloos retour sturen en lossen wij het netjes voor u op.
Mvg,
Team Lampentoppers.nl

C.W. Laven

Prima, zeer snelle bezorging.

Handleiding plafondventilator graag ook in het Nederlands, fouten in de Duitse handleiding verbeteren!

Rita Keymeulen

Lampenkapje was mooi afgewerkt, kleur was een beetje vreemd na extra bekijken in de site, ook niet gemakkelijk in te schatten.
Degelijk verpakt in Grote doos.. Beetje moeten wachten op levering.

De kleurgegevens kunnen echter overkomen. Anders prima!

Marieke

Geweldige service!

nvt

C Timmermans

Annet

Top! Overzichtelijke webshop, gemakkelijk te bestellen. Levert een super product, levering snel! Een regelrechte aanrader!!

Meer ruimte in website om adres in te vullen.

Joke