Jan Walravens

Awesome quality!

Faster delivery

Jozefine

Overzichtelijke en duidelijke website. Prima lampenkappen! Fijn om proefstrookjes te kunnen aanvragen.

Eigenlijk niet! Misschien dat de aangevraagde proefstrookjes van de stoffen iets groter kunnen om nog een duidelijker beeld te krijgen.

Geert uit Horn

Dimbare LED eettafellamp besteld. Scherpe prijs vergeleken met andere aanbieders. Praktische website, snelle levering. Product was zorgvuldig verpakt.

Zou er geen weten

Anja Buren

Vriendelijk aan de telefoon en goede uitleg , lampenkap besteld en netjes gemaakt en goede snelle levering

Ik zou niet weten wat

Leonie

Geen idee

Olga van der Wielen

Top, snelle levering en toen bleek een lamp het niet helemaal goed deed en ik een mail in de avond stuurde hierover, werd ik ninnen 5 minuten gebeld en werd het opgelost. Met recht toppers!

Jeanette Angel

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Ik zocht een lampenkap wat niet in een standaard assortiment te verkrijgen was en kon er hier 1 op maat uitkiezen en dat was reuze fijn.
De website geeft...
De website geeft duidelijke informatie en de prijs viel ook reuze mee. Op mijn verzoek ivm verjaardag hebben zij de order zeer snel verwerkt en naar volle tevredenheid uitgevoerd! Zeer snelle verzending en alles naar wens ontvangen.

Ik heb een paar keer tijdens het bestelproces een chat gestuurd en kreeg daar geen antwoord op. Dat zou wat beter kunnen.

De Wilde Lieve

Super!! Zowel qua levering als qua kwaliteit van het product!!

BP

Vlotte levering en vriendelijke en heldere communicatie

Twan, Leudal

Correcte levering, volgens afspraak, product naar wens.