Reviews

8.9 / 10
100 beoordelingen
Schrijf beoordeling

94% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

100 Reviews

Katya Chertkova

2/10

Terrible service - ordered a lamp a month ago and still not received it

Reactie Lampenhuis:

Dear Katya,
We're very sorry to hear this. As you know, your order was send to the parcel shop where they held your order for 10 days. Because the package has not been collected, it has been...
Dear Katya,
We're very sorry to hear this. As you know, your order was send to the parcel shop where they held your order for 10 days. Because the package has not been collected, it has been returned to sender. Your order will be send again within the next few days. If you have any futher questions, please contact us at info@lampenhuis.nl or via phone 0548-512295. Thank you.


BS

10/10

Prima, snel, goede kwaliteit produkt


Michel Heemskerk

7/10

Prima


Johan Van Waardenburg

10/10

Zeer goed


Sylvia Van sommeren

8/10

Lamp was vertraagd.
Lampenwinkel heeft ons keurig op de hoogte gehouden van de vertraging.
Keurige lamp
Zeer tevreden


Richard Vrolijk

8/10

Prima service


F.P.M. Osté

8/10

Zeer goed. zelfs per mail goed advies gekregen.


Teunie Hoksbergen

8/10

Prima