Meinie van der Kaaij-Veerman

Nelly Borst

Alles keurig verpakt aangeleverd

Bas Hendrix

Ik heb louter goede ervaringen gehad met de Lampenconcurrent. Hun site is duidelijk, het assortiment is ruim en de medewerkers verdienen een compliment vwb hun klantvriendelijkheid. Eén... Ik heb louter goede ervaringen gehad met de Lampenconcurrent. Hun site is duidelijk, het assortiment is ruim en de medewerkers verdienen een compliment vwb hun klantvriendelijkheid. Eén teleurstellende ervaring met DHL hebben zij volledig gecompenseerd. Derhalve zonder de geringste spoor van twijfel beveel ik de Lampenconcurrent van harte aan👍🏻.
Bas Hendrix

Ine Ketelaar

Nu bekend met Uw bedrijf. 1e aankoop. Zeer vriendelijke dame bij telefonisch contact betreffende bezorging. Zeer tevreden , ook over geleverd product !

Sonja De vries

Buitelaar

Een perfecte zaak
Niet op dringerig. Maar bij vragen wel goed en vakkundig en vooral vriendelijk geholpen

LGS

Moderne design lampen, goed geprijsd, snel geleverd en uitstekende service. Wat wil je nog meer!

A.M.A. van Zeeland

Madeleine Verhelst

De meneer aan de telefoon had veel geduld.
De meneer aan de telefoon had veel geduld.
Was heel correct en had daarnaast humor.Hielp ook om de bestelling goed te plaatsen. Ee goede kracht voor de zaak.Zo is het fijn om on -line iets te kopen. Ben ook heel tevreden met de lamp.
is precies wat ik zocht.

Steven Van der Velde

Leuke en goede lampen, vlot geleverd.