Ruud van Kampen

Snelle reactie op een melding! Voortvarend aangepakt en voor dt ik het wist was de vervangende zending binnen.

Ludo Geurts

Goede communicatie, zowel telefonisch als per mail.
Goede kwaliteit en Goede prijs

Nicolette Looman

RIA COPPENS

Ik had de gekochte lamp teruggestuurd omdat ik er toch niet tevreden over was, en heb te horen gekregen dat ik het aankoop bedrag terug gestort ga krijgen, al had ik de lamp niet precies ingepakt... Ik had de gekochte lamp teruggestuurd omdat ik er toch niet tevreden over was, en heb te horen gekregen dat ik het aankoop bedrag terug gestort ga krijgen, al had ik de lamp niet precies ingepakt zoals het moest.
Top en dank voor de sympathieke behandeling.

Betty Pollentier

Spijtig genoeg was ik niet thuis op het ogenblik van de levering, maar ik heb dit zonder problemen kunnen ophalen bij het ophaalpunt. Ik had wel problemen toen ik het uit de doos haalde omdat dit er... Spijtig genoeg was ik niet thuis op het ogenblik van de levering, maar ik heb dit zonder problemen kunnen ophalen bij het ophaalpunt. Ik had wel problemen toen ik het uit de doos haalde omdat dit er helemaal anders uitzag dan op jullie site. Als het licht brand ziet dit er helemaal anders uit, misschien moeten jullie dat op jullie site erbij vermelden en achteraf ben ik dan ook tot de conclusie gekomen dat de lamp ook op de site stond wanneer die niet Brande, maar ik dacht dat dat een andere kleur was. Misschien bij vermelden ! Toch bedankt voor het mooie product.

Ineke Jongsma

Prima lamp precies zoals verwacht

Alfred Crols

Geen problemen