Petra Oomes

Duidelijke website bij vragen snel correct antwoord, goed product!

D Pos

Snelle aflevering volgens afspraak , goed product voor een redelijke prijs, kortom zeer tevreden.

Ronnie van Woerkom

Duidelijk beschrijving van het artikel

Jacob Lafeber

Duidelijke site en bij telefonisch vraag om informatie duidelijk antwoord.

Nicoliene van Dijk

Wij waren al eerder bij de fysieke winkel van Lampenconcurrent, dat was een positieve ervaring en dat zou ik de volgende keer toch weer doen. Het bestellen online ging prima maar de levering vond ik... Wij waren al eerder bij de fysieke winkel van Lampenconcurrent, dat was een positieve ervaring en dat zou ik de volgende keer toch weer doen. Het bestellen online ging prima maar de levering vond ik niet positief, met aantekening of de lamp op bepaalde datum bezorgd kon worden, ivm cadeau geven, werd niet op gereageerd, hij kwam gewoon 2 dagen later :(. Vriendelijke groet, Nicoliene v Dijk

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
Beste,
Bedankt voor uw review. Ik begrijp dat u de lamp z.s.m. wilde ontvangen. Echter is het i.v.m. de drukte soms echt niet haalbaar dezelfde dag te versturen. Donderdag besteld, vrijdag verzonden. Normaliter was de lamp zaterdag aangekomen, mits er géén vertraging was bij de vervoerder. Geen enkele invloed op. Dat gebeurt helaas weleens.
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers - LampenConcurrent