2007 beoordelingen

2007 Reviews

Nicole Jaspers

Duidelijke site, snelle service!

Caroline Buijsse

Irma

Bestellen is eenvoudig. Ik heb advies gevraagd over bijpassende lichtbronnen via mail en kreeg snel een waardevol antwoord. Ook de collega aan de telefoon nam de tijd daarvoor. Levering kwam snel en... Bestellen is eenvoudig. Ik heb advies gevraagd over bijpassende lichtbronnen via mail en kreeg snel een waardevol antwoord. Ook de collega aan de telefoon nam de tijd daarvoor. Levering kwam snel en was secuur verpakt.

Ben Remmerswaal

Heel klantvriendelijk

C.A.M. Abercrombie

Keurige aflevering van de bestelde lamp. Heel gied verpakt!

Frank Vollmann

Na bestelling volgde direct de levering. De duidelijke website maakte het bepalen van de lampkeuze en het bestellen makkelijk.

PAULA VANSPAUWEN

Zeer tevreden met mijn aankoop , en ook perfect geleverd

Lieve van couwenberghe, Jan Knudde

Wij krijgen geen reactie op onze mails ivm het feit dat één lamp niet vast blijft en steeds klikt, jan.knudde1@telenet.be naar info@lampenconcurrent.nl

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
Beste,
Uw bericht is verzonden met een niet bij ons bekend mailadres. Hierdoor in de spam belandt helaas. We hebben na ontdekking hiervan direct een vervangende lamp verstuurd. We zien de defecte gaarne retour.
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers
LampenConcurrent

Pascal Schout

Was door overmacht zoekgeraakt en adres sticker onleesbaar geworden, maar is opgelost en zijn blij dat we nu een mooie lamp hebben.