Levertijd producten

Pim

Prima lampen en goede prijs. Ik heb snel weer licht in huis! Had wat vragen over een lamp, maar deze kon de klantenservice snel en goed beantwoorden. Gelijk besteld en werd goed geleverd, goed... Prima lampen en goede prijs. Ik heb snel weer licht in huis! Had wat vragen over een lamp, maar deze kon de klantenservice snel en goed beantwoorden. Gelijk besteld en werd goed geleverd, goed verpakt om beschadigingen te voorkomen. Ik ben tevreden!

Goed verpakt en klantenservice reageert snel en kundig

Frits Veenendaal

Helemaal prima, snel in huis! Volgende keer weer hier bestellen.

Mooie website met veel keuze

Gewoon goed.

Kayleigh Dijkgraaff

Prima webshop, communicatie verliep snel en goed en de lampen snel in huis.

Marina Segal

Fijn breed assortiment lampen. Telefonisch niet bereikbaar maar mn vraag mbt de fitting werd via de mail snel beantwoord.

Breed assortiment

Telefonisch contact niet mogelijk

Dolf

Waanzinnig mooie lampen!!

erg goed verpakt en snel geleverd.

Gloeilampen besteld, verkopen ze hier gelukkig nog! Kwamen goed verpakt binnen en binnen de levertijd. Niks op aan te merken!

Goed verpakt en veel gloeilampen nog beschikbaar

David

Prima webshop, levering ok in orde en kreeg snel antwoord via de mail op mijn vraag

snelle reactie op vragen

Carina

Bestelling snel in huis, alles verder in orde!

Elsbeth de Vogel

Bij het retourneren van een lamp die we liever in een andere kleur wilden bestellen, kwamen we erachter dat we niet alleen de kosten moeten betalen van de retourzending, maar ook van de eerdere... Bij het retourneren van een lamp die we liever in een andere kleur wilden bestellen, kwamen we erachter dat we niet alleen de kosten moeten betalen van de retourzending, maar ook van de eerdere zending naar ons toe. Die was oorspronkelijk gratis, omdat we boven het daartoe benodigde bestelbedrag zaten. Dubbele kosten dus.
Natuurlijk hadden we dat vooraf moeten checken, maar wie verwacht zoiets? Na overleg heeft Lamp123 besloten om ons tegemoet te komen. We betalen nu alleen onze eigen retourkosten. Goed geregeld!

Efficiënte communicatie

Retourzending

Matig

Geen idee

De juiste levertijden erbij vermelden en klanten informeren wanneer de levering voor de 2e keer wordt opgeschort.