Je aankoop wordt beschermd

9.5/10
Levertijd producten
9.5/10

Een erg fijn bedrijf die mij goed geholpen heeft bij het bestellen van mijn lampen en mijn vragen deskundig kon beantwoorden.

Snelle klantenservice, goed te woord gestaan en geholpen. Daarnaast hebben ze een erg groot aanbod.

Aanvankelijk werd de lamp geleverd met een niet-werkende lichtbron. Gelukkig kon er uiteindelijk een nieuwe worden toegezonden!

Duidelijk website en snelle service

Duidelijk info op website

Overzichtelijke website voor het bestellen van lampen. Mijn bestelling had wat vertraging, maar ik werd ontzettend goed op de hoogte gehouden wanneer mijn lampen binnenkwamen. Alles netjes binnen en...

Goed contact met de klantenservice via de mail.

Goede webshop, snel bereikbaar en reageren snel op mails! Goede service en informatievoorziening.
Ik bestel hier voortaan al mijn lampen!!

Goed bereikbare klantenservice
Scherpe prijzen
Altijd goed op de hoogte gehouden van eventuele wijzigingen

LET OP! lamp123.nl adverteert en verkoopt Philips GU10 spotjes, maar die zijn niet leverbaar, dus vervolgens krijg je Osram sportjes geleverd (die veel goedkoper zijn).
Het is nauwelijks...

Na het schrijven van een slechte review reageerde de klanten service snel en behulpzaam.

De website was niet actueel. Er stonden (philips) producten op die niet geleverd konden worden. Dit heeft geleid tot veel ergernis en een hoop gedoe bij de bestelling.

Achmed B.

Had zelf per ongeluk verkeerde kleur besteld, na wat contact met een medewerker (die heel snel al reageerde) kon ik makkelijk de lamp retour sturen en de goede bestellen! goede service van de webshop

goed contact en snel gereageerd

Ankie van der Saag

Heel erg blij met mijn prachtige design Artemide lamp. Snel geleverd en dmv een actie een gratis LED lamp erbij gekregen, die ook nog eens goed dimbaar is.

Website ook goed mobiel te gebruiken.

Geen.

P.M. van Vondelen.

Ik koop al jaren bij Lamp123.nl. Ik wordt altijd zeer deskundig geholpen via de mail. Echt klasse!
Groet P.M. van Vondelen.

Delius

10 maart 2 buitenlampen met sensor besteld, bij het product staat "Levertijd 3-6 werkdagen".

Navraag via mail gaf als reactie dat men afhankelijk is van de fabrikant/toeleverancier en...

Betere levertijden hanteren.