9.5/10
Levertijd producten
9.5/10

Achmed B.

Had zelf per ongeluk verkeerde kleur besteld, na wat contact met een medewerker (die heel snel al reageerde) kon ik makkelijk de lamp retour sturen en de goede bestellen! goede service van de webshop

goed contact en snel gereageerd

Ankie van der Saag

Heel erg blij met mijn prachtige design Artemide lamp. Snel geleverd en dmv een actie een gratis LED lamp erbij gekregen, die ook nog eens goed dimbaar is.

Website ook goed mobiel te gebruiken.

Geen.

P.M. van Vondelen.

Ik koop al jaren bij Lamp123.nl. Ik wordt altijd zeer deskundig geholpen via de mail. Echt klasse!
Groet P.M. van Vondelen.

Delius

10 maart 2 buitenlampen met sensor besteld, bij het product staat "Levertijd 3-6 werkdagen".

Navraag via mail gaf als reactie dat men afhankelijk is van de fabrikant/toeleverancier en...

Betere levertijden hanteren.

Claudia R. de Jong

Ik had 2 mooie lampen met kristallen slierten besteld en betaald. Bij het uitpakken bleek er 1 kristal te ontbreken. Via mailcontact werd e.e.a. direct opgepakt en werd er snel de ontbrekende...

Bij de vraag per mail wanneer de lampjes bezorgd werden; direct antwoord.
Bij de melding per mail over de missende kristal: er werd actie ondernomen om het toe te sturen.

Teun

Geweldig.

Eenvoudig contact per mail. Meedenken met de klant. top!

Ik heb lampjes bestelt snelle levering netjes en betrouw baar gaat nog een bestelling plaatsen ben zeer tevreden over deze mensen

prima kwaliteit

gewooon verder gaan zo

Linda de Goede

Bij lamp123.nl lampen gekocht voor onze nieuwe woning. Snel geleverd binnen de aangegeven tijd. Ook via de e-mail snel reactie ontvangen bij vraag wanneer het geleverd zou worden.

Nicole Schoevers

Lang gezocht naar een bepaalde lamp, uiteindelijk gevonden bij Lamp123.nl en ook nog voor de beste prijs!

Mw. de Boer

Bij het ontvangen van mijn lamp was een fitting een klein beetje beschadigd en een gloeilamp gebroken. Na snelle reactie op mijn e-mail werd er direct een nieuwe fitting en gloeilamp opgestuurd....