Levertijd producten

Rienk van der Meulen

Prima bezorging en perfecte service. Voor een lamp die kortsluiting veroorzaakte is na een mailtje van mij een vervangende lamp toegestuurd, zonder enig gedoe, perfecte service.

Het contact met de service afdeling was erg klantgericht en oplossingsgericht

R. Mahler

Wat Halogeenlampjes besteld, die hadden ze hier gelukkig nog. Snel in huis en ze branden prachtig

Ruim aanbod, bestellen ging gemakkelijk

heb ik niet

J.

Hue lampen besteld, snel in huis en ze zijn top! Goede prijzen. Bestel hier vaker.

Groot aanbod Hue en snel in huis

Arie Tromp

Prachtig lichtsnoer voor mooi prijsje. Erg sfeervol aan de pergola.

Alles top.

Doorgaan zo

Casper

Snelle levering, goede prijs!

De lage prijzen

Geen verbeteringspunten

Al diverse Hue lampen voor mijn huis hier besteld. Altijd prima geleverd voor prima prijs en snel in huis!

Veel aanbod en goede prijzen

Ontevreden klant

Zeer klantonvriendelijk

Klantvriendelijk bestelsysteem zodat een bestelling geleverd kan worden zonder EUR 5,- in rekening te brengen bij de klant.

Reactie Lamp123.nl:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent met onze service. Indien een bestelling opnieuw verzonden moet worden door het foutief invullen van de adresgegevens, rekenen wij hier inderdaad verzendkosten voor om het pakket opnieuw te verzenden.
Lamp123.nl

Theo Buijs

Zeer snel geleverd. Tegen scherpe prijs. Kortom 5 sterren.

Snel

Che

Lagere prijs dan concurrentie, lampen waren op voorraad dus de volgende werkdag geleverd, de lampen zijn goed verpakt en veilig aangekomen

Prijs, snelle levering, goed verpakt

Fiona van der Velden

Tevreden met de mooie bestelde lampen! Overzichtelijke website met goede prijzen

Goed geprijsd

Neehoor