Lamp123.nl

Lamp123.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Lamp123.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company128
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Lamp123.nl met 9.6/10. Gebaseerd op 128 ervaringen.
Levertijd producten

Achmed B.
Achmed B.

goed contact en snel gereageerd

Zou u Lamp123.nl aanbevelen?Ja

Had zelf per ongeluk verkeerde kleur besteld, na wat contact met een medewerker (die heel snel al reageerde) kon ik makkelijk de lamp retour sturen en de goede bestellen! goede service van de webshop.

Ankie van der Saag
Ankie van der Saag

Website ook goed mobiel te gebruiken.

Geen.

Zou u Lamp123.nl aanbevelen?Ja

Heel erg blij met mijn prachtige design artemide lamp. snel geleverd en dmv een actie een gratis led lamp erbij gekregen, die ook nog eens goed dimbaar is.

P.M. van Vondelen.
P.M. van Vondelen.
Zou u Lamp123.nl aanbevelen?Ja

Ik koop al jaren bij lamp123.nl. ik wordt altijd zeer deskundig geholpen via de mail. echt klasse!.
groet p.m. van vondelen.

Delius
Voldoende (6/10)
Delius

Betere levertijden hanteren.

Score voor Lamp123.nl:3/5
Zou u Lamp123.nl aanbevelen?Nee

10 maart 2 buitenlampen met sensor besteld, bij het product staat "levertijd 3-6 werkdagen"..
navraag via mail gaf als reactie dat men afhankelijk is van de fabrikant/toeleverancier en dat er 1 i.p.v. 2 lampen waren geleverd..
via de mail contact gehad, uiteindelijk werden de lampen geleverd..
wel sympathiek, maar had liever de lampen op tijd gehad.

Claudia R. de Jong
Claudia R. de Jong

Bij de vraag per mail wanneer de lampjes bezorgd werden; direct antwoord.
Bij de melding per mail over de missende kristal: er werd actie ondernomen om het toe te sturen.

Zou u Lamp123.nl aanbevelen?Ja

Ik had 2 mooie lampen met kristallen slierten besteld en betaald. bij het uitpakken bleek er 1 kristal te ontbreken. via mailcontact werd e.e.a. direct opgepakt en werd er snel de ontbrekende kristal opgestuurd.

Teun
Teun

Eenvoudig contact per mail. Meedenken met de klant. top!

Geweldig.

N.v.t.

prima kwaliteit

gewooon verder gaan zo

Score voor Lamp123.nl:5.00/5
Zou u Lamp123.nl aanbevelen?Ja

Ik heb lampjes bestelt snelle levering netjes en betrouw baar gaat nog een bestelling plaatsen ben zeer tevreden over deze mensen.

Linda de Goede

Bij lamp123.nl lampen gekocht voor onze nieuwe woning. snel geleverd binnen de aangegeven tijd. ook via de e-mail snel reactie ontvangen bij vraag wanneer het geleverd zou worden.

Nicole Schoevers
N.v.t.
Nicole Schoevers
Score voor Lamp123.nl:5.00/5
Zou u Lamp123.nl aanbevelen?Ja

Lang gezocht naar een bepaalde lamp, uiteindelijk gevonden bij lamp123.nl en ook nog voor de beste prijs!.

Mw. de Boer

Bij het ontvangen van mijn lamp was een fitting een klein beetje beschadigd en een gloeilamp gebroken. na snelle reactie op mijn e-mail werd er direct een nieuwe fitting en gloeilamp opgestuurd. goede service!.

Bedrijfsinformatie

Goedkope lampen en verlichting online kopen via Lamp123.nl. Laagste prijs, snelle levering & klantgerichte service.
Adres
Drenthelaan 22