Levertijd producten

Fam. Voogt

Lampen besteld maar door een fout van de leverancier nog niet kunnen leveren

Je wordt op de hoogte gehouden van het verloop van de verzending.

Weet geen verbeterpunten

Wilderink

Snel de juiste lampen gevonden. Goede service. Voor herhaling vatbaar. Snelle levering.

Snelle levering.

Geen.

DE RUITER

Dit bedrijfje heeft moeite met informatie geven !
Zij kunnen al maanden geen Artemide lamp leveren maar beloven op hun website alles !

informatie geven en emails beantwoorden

Reactie Lamp123.nl:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw review. Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent met onze service. De levertijd op de producten van Artemide is momenteel vrij lang (wij zijn hierin afhankelijk van onze leverancier), maar dit staat duidelijk aangegeven in de advertentie en ook op het moment van het plaatsen van uw order.
Wij beloven hierin dus geen snelle levering o.i.d. en hebben ook op uw e-mails steeds vrijwel direct een duidelijk antwoord gegeven. We begrepen goed dat u de order liever wilde annuleren met deze lange levertijd en hebben dit dan ook direct netjes afgehandeld.
Lamp123

Tamara

Correct, snel en super service

Duidelijke website, snel geleverd, goede klantenservice

wellicht lampjes nog beter verpakken?

Bianca

Mooie lampen en fijne webshop. Kon makkelijk vinden wat ik wilde hebben. Werd netjes op de hoogte gehouden door de klantenservice en de lamp was er zelfs nog eerder dan verwacht. Ik ben er heel blij... Mooie lampen en fijne webshop. Kon makkelijk vinden wat ik wilde hebben. Werd netjes op de hoogte gehouden door de klantenservice en de lamp was er zelfs nog eerder dan verwacht. Ik ben er heel blij mee.

Goede communicatie en sneller geleverd

Schoonmaakbedrijf Christine

G53 osram led15W

Prachtig licht

Werkt op dezelfde omvormers van Lampen 50 W

Schoonmaakbedrijf Christine

21hr besteld en volgende dag tegen de middag geleverd ???

Goed verpakt

Niets

Pauline Roos

26 januari 2021 lampjes voor €93,00 besteld en betaald. Nu 8 februari 2021 nog steeds niets ontvangen, zelfs geen bericht dat m’n bestelling onderweg is. Ik vind dit uitermate lang duren. Het kan... 26 januari 2021 lampjes voor €93,00 besteld en betaald. Nu 8 februari 2021 nog steeds niets ontvangen, zelfs geen bericht dat m’n bestelling onderweg is. Ik vind dit uitermate lang duren. Het kan dan Corona tijd zijn en druk zijn met bestellingen en leveringen, maar dit zou na 14 dagen toch wel allang binnen moeten zijn vind ik. Ik hoop er maar het beste van dat de levering nog komt ??

Heb ik nog niet ervaren

Logistiek eens onder de loep nemen??? Kan wel een verbeterslag gebruiken.

Reactie Lamp123.nl:

Geachte mevrouw Roos,
Geachte mevrouw Roos,
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u niet tevreden bent met onze service. Een aantal van uw artikelen hadden ten tijde van uw bestelling een langere levertijd. Deze levertijd stond netjes vermeld onder de advertentie van het artikel.
Wij hebben vandaag uw bestelling verzonden en dit valt binnen de eerder genoemde levertijd.
Hopelijk heeft u het pakket snel in huis!
Het Lamp123 team

Van Spijk

Producten besteld en deze werden de volgende dag netjes afgeleverd. Bestellen en betalen ging gemakkelijk en zeer gebruiksvriendelijk. Niks op aan te merken.

Niks

Chris

Doet wat je verwacht

Alles op tijd en goed afgeleverd