Levertijd producten

Henny

Lamp netjes binnen levertijd bezorgd en goed verpakt. De lamp is erg mooi, zijn heel tevreden.

Alles in orde

Kan ik niet bedenken

Brian D.

Bij monteren van de nieuwe lamp, bleek de fitting defect te zijn. Kan helaas gebeuren, maar keurig opgelost door Lamp123.

Snelle levering en reactie op e-mail, correcte afhandeling van defect apparaat

Halogeenlampjes gevonden nog hier! Snel in huis en schijnen weer prachtig. Niks op aan te merken.

Groot assortiment

Hanneke

Uitstekend medewerking erg flagrant

goeie services

niks

Mevrouw Roos

Mooie lamp erg blij mee. Was goed verpakt gelukkig, daar het een glazen plafonnière betrof. Lamp heel aangekomen en hij hangt prachtig in de gang. Super service!

Verpakken producten zorgvuldig

Henricus

Fijne ervaring met dit bedrijf. Lampjes waren zoals omschreven en binnen de gestelde levertijd in huis. Goed verpakt en ze doen het goed!

Product zoals omschreven en binnen levertijd geleverd

Agmed

Erg goed geholpen door Jessy erg vriendelijk niks op aan te merken!

klantvriendelijk!

niks

Hofland

Makkelijk bereikbaar via de mail snelle service!

snelle levering

helemaal niks was perfect

van der Plas

Fijn geholpen door een medewerker en alles snel in huis

Klantenservice reageert snel en bestelling ook snel in huis

Brutus

Op 12-02-2021 bestelling geplaatst en betaald nog steeds niets ontvangen, en ook geen bericht meer gekregen wat de te verwachte leveringsdatum gaat worden. Helaas geen mogelijkheid om hun... Op 12-02-2021 bestelling geplaatst en betaald nog steeds niets ontvangen, en ook geen bericht meer gekregen wat de te verwachte leveringsdatum gaat worden. Helaas geen mogelijkheid om hun telefonisch te bereiken.

geld weten binnen te harken, en dan de klant laten wachten op zijn bestelling zonder nog verdere info te verstrekken.

om de klant beter op de hoogte te houden wanneer het bestelde en betaalde product wel geleverd gaat worden.

Reactie Lamp123.nl:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Het artikel wat u had besteld had inderdaad een iets langere levertijd. Wij hebben u hierover netjes op de hoogte gesteld door middel van een e-mail, wellicht dat deze in uw ongewenste e-mail terecht is gekomen.
Ik zie dat u inmiddels al contact heeft gehad met één van mijn collega's en u die mails gelukkig wel heeft ontvangen. Wij houden u verder op de hoogte per e-mail.
Lamp123